نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱

معرفی بازی موبایل Zombie State: Roguelike FPS | ترکیبی جذاب از سبک‌های شوتر و روگ لایک

بازی Zombie State: Roguelike FPS با ادقام ژانر‌های شوتر و روگ لایک، تجربه‌ی منحصر‌به‌فرد و سرگرم کننده‌ای را در موبایل خلق کرده است که کمتر مشابه آن را دیده‌ایم.

گاهی در میان بازی‌هایی پر ادعا و بزرگی که برای پلتفرم‌ها عرضه می‌شوند، عناوین کمتر شناخته شده‌ای به چشم می‌خورند که با ایده‌های تازه و با کیفیت خود به خوبی می‌توانند بازیکن را حتی بیشتر از آن آثار بزرگ شناخته شده، سرگرم کنند. درواقع بازی تازه منتشر شده‌ی Zombie State: Roguelike FPS نیز چنین وضعیتی دارد و به واسطه‌ی ترکیب سبک‌های روگ لایک و اول شخص، تجربه‌ی جذاب و متفاوتی را در موبایل خلق کرده است. به‌گونه‌ای که بازی Zombie State: Roguelike FPS را می‌توان یک اثر کم رغیب هم تلقی کرد؛ زیرا فعلا کمتر اثر مشابهی را می‌توان یافت که با چنین کیفیت‌خوبی به خلق یک تجربه‌ی شوتر و روگ لایک در موبایل بپردازد.

بازی اندروید و آیفون Zombie State: Roguelike FPS درواقع یک اثر آنلاین است که بازیکن را وارد یک دنیای آخرالزمانی پر از زامبی می‌کند. هرچند که بازی قرار نیست ماجرای خاصی را روایت کند و صرفا از بازیکن می‌خواهد تا انتهای مراحل زنده بماند. از همین‌رو، تیم سازنده تمام تمرکز خود روی تنوع بیشتر مراحل و ایجاد رویداد‌های چالش‌برانگیز‌ گذاشته است تا بازی روند خسته کننده‌ای به خود نگیرد.

بازی موبایل Zombie State: Roguelike FPS

بازی Zombie State در هر یک از بخش‌های کمپین خود، از بازیکن می‌خواهد تا به‌طور مداوم در ۱۰ استیج با زامبی‌ها مبارزه کند تا امتیاز و پاداش مختص به مرحله را به‌دست آورد.‌ هر مرحله هم زامبی‌های متنوعی را در محیط‌های مختلف مقابل گیمر قرار می‌دهد و هربار شرایط متفاوتی را به وجود می‌آورد. وجود همین تنوع خوب زامبی‌ها باعث شده است تا گیمر در زمینه‌ی انتخاب قدرت‌ها و سلاح‌ها نیز دقت بیشتری به خرج دهد. البته که تعداد زیادی سلاح‌ها از دسته‌های پیستول، رایفل و دیگر تجهیزات سنگین در بازی وجود دارند که در سطوح مختلف در دسترس بازیکن قرار می‌گیرند.

بازی از تنوع خوبی در زمینه‌های مراحل، قدرت‌های ویژه، سلاح‌ها و زامبی‌ها برخوردار است

بازی اندروید و آیفون Zombie State مانند بازی‌های روگ لایک مشهوری مثل Vampire Survivors و Twenty Minutes Till Down، قدرت‌های ویژ‌های را برای انتخاب ارائه می‌کند. در پایان هر مرحله، سه گزینه در صفحه ظاهر می‌شوند که هر یک، ویژگی‌هایی منحصربه‌فردی را به کاراکتر منتقل می‌کند. درواقع ترکیب‌های مختلف قدرت‌ها می‌تواند شرایط متفاوتی را در بازی به وجود آورد و تا حدودی گیم‌پلی را هم دست خوش تغییرات چشم‌گیری می‌کند.

بازی موبایل Zombie State: Roguelike FPS

گرافیک بصری زیبا، یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Zombie State محسوب می‌شود. از حرکت طبیعی سلاح‌ها هنگام تیراندازی گرفته تا نور پردازی و جزییات محیطی، همگی به خوبی کار شده‌اند و می‌توانند گیمر در این زمینه نیز راضی کنند. همچنین باید اشاره کرد که با یک بازی بهینه روبه‌رو هستیم که روی گوشی‌های میان‌رده هم می‌تواند تجربه‌ای روان و پایداری را در حالت ۶۰ فریم‌برثانیه ارائه کند. به‌طور کلی، بازی Zombie State: Roguelike FPS برای بازیکنانی که به بازی‌های روگ لایک یا شوتر بقا محور علاقه دارند، یک گزینه‌ی عالی محسوب می‌شود که نباید تجربه‌ی آن را در موبایل از دست بدهند.

دانلود بازی Zombie State: Roguelike FPS


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده