نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Yes, Your Grace | عواقب یک پادشاهی

بازی Yes, Your Grace یک اثر خلاقانه در سبک نقش آفرینی است که تجربه‌ی متفاوت و جذابی از ایفای نقش به‌عنوان یک پادشاه را ارائه می‌کند.

نتفلیکس مدتی است که فعالیت چشم گیری در انتشار بازی‌های موبایل داشته است و همچنان نیز به انتشار بازی‌های پر مخاطب ‌و شناخته شده‌ی روی پلتفرم‌های اندروید و آیفون ادامه می‌دهد. دراین‌میان، اسامی بعضی از بازی‌های قدیمی هم به چشم می‌خورد که با محتوای بیشتر یا به شکل ریمستر شده مانند World of Goo سعی می‌کنند تا به مراتب، تجربه‌ی لذت بخش‌تری از گذشته را رقم بزنند. همچنین بازی‌های با کیفیتی مانند Spiritfarer، Yes, Your Grace و بسیاری از عناوین دیگر نیز که در گذشته روی سایر پلتفرم‌ها منتشر بودند، حالا به‌لطف نتفلیکس بالاخره به پلتفرم موبایل هم راه پیدا می‌کنند. حال، ما در این فهرست درخشان از اسامی بازی‌های منتشر شده توسط نتفلیکس، به سراغ معرفی بازی Yes, Your Grace رفته‌ایم و قرار است تا در ادامه نگاهی به ویژگی‌های این بازی تحسین شده داشته باشیم.

بازی موبایل Yes, Your Grace

بازی موبایل Yes, Your Grace از همان کاتسین‌های ابتدایی، قصد دارد تا این موضوع که شما فرمانروای یک قلمرو نسبتا آرام هستید را القا کند. قلمرویی که فعلا در شرایط پایداری به سر می‌برد و اوضاع تا حدودی مناسب است. درواقع همین آرامش نسبی، نقطه آغازی برای ماجرا‌های کوچک و بزرگی است که سرنوشت شما و کشورتان را رقم خواهد زد. هرچند که بازی اندروید و آیفون Yes, Your Grace به اصطلاح، ریش و قیچی تمام امور را به بازیکن می‌سپارد تا همان مسیری که می‌خواهد را انتخاب کند. در هر روز، گیمر بر تخت پادشاهی خود تکیه می‌زند تا به موضوعات مراجعه کنندگانی که به ترتیب وارد قصر می‌شوند پاسخ دهد. موضوعاتی که گاهی مهم و گاهی سطحی و بی اهمیت هستند. از همین‌رو باید مراقب انتخاب‌هایی که می‌کنید و البته تخصیص منابع خود به درخواست‌ها باشید تا برای موضوعات مهم‌تر به مشکل بر نخورید.

بازیکن مانند یک پادشاه واقعی باید درکنار رسیدگی به موضوعات کشور، مراقب مسائل مربوط‌به خانواده و دربار هم باشد.

البته درکنار تمام تصمیماتی که برای حل مشکلات یا بهبود وضعیت قلمرو می‌گیرید، باید مراقب مسائل خانوادگی و وضعیت دربار خود هم باشید. از نوع ارتباط با فرزندان و البته ملکه گرفته تا نحوه‌ی برخوردی که با افراد خود دارید، همگی شما را به مسیر‌هایی سوق می‌دهند که ممکن است حتی به ذهنتان هم خطور نکند. علاوه‌بر این، شما منابع و نیرو‌هایی دارید که باید آن‌ها را مدیریت کنید تا در زمانی‌که به آن‌ها نیاز داشتید، با مشکلی مواجه نشوید. به‌عنوان مثال ممکن است در یکی از روستاها، مردم با حمله‌ی یاغی‌ها روبه‌رو شوند و شما را از این موضوع آگاه کنند؛ سپس باید تصمیم بگیرید که تا چه اندازه به آن‌ها کمک خواهید.

بازی موبایل Yes, Your Grace

بازی Yes, Your Grace از چهار معیار اصلی برای نشان دادن وضعیت بازیکن بهره می‌برد؛ این چهار معیار شامل میزان رضایت مردم، قدرت نظامی، ثروت و آذوقه می‌شود که کاهش یا افزایش هرکدام، تاثیر مستقیمی بر سرنوشت گیمر خواهند گذاشت. علاوه‌بر این، می‌توان افراد مهمی که در دربار وجود دارند را هم به مأموریت‌های مختلفی فرستاد و از مهارت‌های آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

به‌طور کلی بازی Yes, Your Grace به‌دلیل انتخاب محور بودن و راه‌هایی که هربار مقابل بازیکن قرار می‌دهد، از ارزش تکرار بالایی بررخوردار است و می‌تواند تا مدت‌ها گیمر را سرگرم نگه‌دارد. از همین‌رو اگر تا حدودی به زبان انگلیسی آشنا هستید و به بازی‌های نقش آفرینی علاقه دارید، Yes, Your Grace یک از بهترین بازی‌هایی است که در این سبک می‌توانید در موبایل تجربه کنید. در پایان لازم به ذکر است که برای اجرای بازی Yes, Your Grace نیاز به اشتراک نتفلیکس خواهید داشت و برای دسترسی رایگان، باید از نسخه‌های آنلاک شده استفاده کنید.

دانلود بازی Yes, Your Grace


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده