نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰

معرفی بازی موبایل Rainbow Six: SMOL - NETFLIX | اپراتور‌های بامزه‌ی کوچک

بازی Rainbow Six: SMOL - NETFLIX یک تجربه‌ی متفاوت و جدید را از دنیای رینبو سیکس روی موبایل خلق می‌کند. در ادامه با معرفی اثر جدید یوبیسافت، همراه زومجی باشید.

نتفلیکس این روز‌ها فعالیت چشم گیری در انتشار بازی‌های محبوب موبایل داشته است و تاکنون آثار بسیار با کیفیتی را از سازندگان مشهور منتشر کرده است. حال بازی Rainbow Six: SMOL ساخته‌ی یوبیسافت، یکی دیگر آثار اختصاصی نتفلیکس محسوب می‌شود که مدت زیادی از انتشار آن برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون نمی‌گذرد.

درواقع وجود نام رینبو سیکس به‌تنهایی می‌تواند توجه‌های زیادی را به سوی خود جلب کند و از همه مهم‌تر، نسخه‌ی اصلی این سری یعنی Tom Clancy's Rainbow Six Siege را یادآوری کند. اما بازی Rainbow Six: SMOL - NETFLIX به جز نام و شباهت‌های ظاهری کاراکتر‌ها، وجه اشتراک چندانی با نسخه‌ی اصلی ندارد و به‌نوعی سبک کاملا متفاوتی را دنبال می‌کند. همچنین باید اشاره کرد که نسخه‌ی SMOL نیاز اجباری به اینترنت هم ندارد و گیم‌پلی آن به‌صورت تک نفره پیش می‌رود.

بازی اندروید و آیفون Rainbow Six: SMOL - NETFLIX

بازی اندروید و آیفون Rainbow Six: SMOL یک عنوان اکشن و روگ لایک محسوب می‌شود که در هر دور، تعداد زیادی مراحل و مأموریت‌های متفاوت را مقابل گیمر قرار می‌دهد. بازیکن نیز باتوجه‌به قابلیت‌های کاراکتری که به‌صورت رندوم در اختیار دارد، باید مراحل را پیش ببرد تا درنهایت بخشی از نقشه‌‌ای که دشمن بر آن تسلط دارد را آزاد کند. مأموریت‌ها نیز شامل آزاد سازی گروگان‌ها، خنثی کردن بمب‌ها، نجات اپراتور‌ها، دفاع از یک منطقعه‌ مشخص، نابود کردن تمام دشمنان و حالت‌های دیگر می‌شود. بازیکن می‌تواند گاهی از میان چند مأموریت، یکی را انتخاب کند و روند بازی را پیش ببرد؛ اما باید به این نکته توجه داشت که بعد از هر مأموریت، با چه مراحل دیگری روبه‌رو خواهید شد و به واسطه‌ی آن‌ها چه قابلیت‌های دیگری را دریافت خواهید کرد.

بازی مأموریت‌های مختلفی مانند نجات گروگان‌ها، محافظ از مناطق خاص، خنثی سازی بمب‌ها را به همراه چند حالت دیگر پیش روی بازیکن قرار می‌دهد

بازی موبایل Rainbow Six: SMOL از زاویه دوربین بالا به پایین بهره می‌برد و آزادی عمل بالایی را برای پیش ‌برد هر مرحله در اختیار گیمر قرار می‌دهد. روند مبارزات هم پر سرعت دنبال می‌شود و بازی برای بیشتر مراحل، شمار بالایی از دشمنان را در نظر می‌گیرد و هربار چالش‌های متفاوتی را خلق می‌کند؛ همین موضوع باعث می‌شود که بازیکن سعی کند برای ورود به مناطق مختلف در سطوح بالاتر، وسواس بیشتری به خرج دهد و از استراتژی‌های کاربردی‌تری استفاده کند. به‌خصوص که به واسطه‌ی تنوع خوب در قابلیت‌ها و سلاح‌های هر اپراتور، بازی هر بار می‌تواند به شکل متفاوتی بازیکن را سرگرم کند. زیرا با هر بار شکست، بازیکن به نقطه‌ی شروع باز می‌گردد و کنترل اپراتور متفاوتی را به عهده می‌گیرد تا یک بار دیگر برای آزادسازی مناطق از دست دشمنان تلاش کند.

بازی اندروید Rainbow Six: SMOL - NETFLIX

بازی Rainbow Six: SMOL - NETFLIX از لحاظ گرافیک در سطح خوبی قرار دارد و انیمیشن‌های با مزه و زیبایی را به تصویر می‌کشد. استفاده از رنگ‌‌بندی‌های شاد و ایجاد یک فضای کارتونی جذاب، روند بازی را لذت بخش‌تر کرده است و از لحاظ گرافیکی، تجربه‌ی خوبی را رقم می‌زند. در حال حاضر بازی Rainbow Six: SMOL یکی از آثار با کیفیت و اختصاصی نتفلیکس شمرده می‌شود که به خوبی می‌تواند طرفداران سری بازی‌های اکشن را تا مدت‌ها سرگرم نگه‌دارد. در پایان باید اشاره کرد که با وجود انتشار رایگان Rainbow Six: SMOL در پلی‌استور و اپ‌استور، بازی برای اجرای بدون مشکل، نیاز اجباری به اشتراک نتفلیکس دارد.

دانلود بازی Rainbow Six: SMOL - NETFLIX


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده