نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل City of Outlaws | بهشت خلافکار‌ها

بازی City of Outlaws با الهام از مجموعه بازی‌های GTA یک تجربه‌ی آنلاین و جهان-باز جذاب را به بازیکنان موبایل ارائه می‌کند.

با اینکه مدت زیادی از عرضه‌ی ریمستر سه نسخه‌ی اول جی‌تی‌ای (GTA: The Trilogy – The Definitive Edition) برای موبایل نمی‌گذرد، همچنان بازار بازی‌هایی که سعی می‌کنند تا از این مجموعه‌ی پرطرفدار اکشن جهان-باز الهام بگیرند، حسابی داغ است. حال بازی City of Outlaws که به‌تازگی برای موبایل منتشر شد، چنین مسیری را در پیش گرفته است و یک تجربه‌ی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز مفرح را در پلتفرم موبایل تقدیم طرفدارها می‌کند. 

درواقع City of Outlaws یک بازی آنلاین به‌حساب می‌آید که دنیایی از مأموریت‌های مختلف را مقابل بازیکن قرار می‌دهد. همه مأموریت‌ها، از سرقت‌های کوچک و بزرگ گرفته تا مبارزه با باند‌های خلافکاری مختلف، به‌خوبی در دل داستان بازی جای گرفته‌اند و گیمر را با خود همراه می‌کنند. علاوه‌براین بازی با ایجاد رویداد‌ها و‌ مأموریت‌های فرعی متنوع، سعی می‌کند تا روند بازی را از یکنواختی دور کند و البته به‌نوعی بازیکن را هم به چالش بکشد.

بازی موبایل City of Outlaws

بازی موبایل City of Outlaws مانند مجموعه Grand Theft Auto آزادی عمل بالایی را در زمینه‌ی مبارزات و شخصی‌سازی در اختیار گیمر قرار می‌دهد. بازیکن از همان لحظه‌ی شروع بازی می‌تواند ویژگی‌های مختلفی را از کاراکتر خود شخصی‌سازی کند و با پیشرفت در روند بازی، ظاهر سایر تجهیزات مانند ماشین‌ها و سلاح‌ها را به سلیقه‌ی خود تغییر دهد. البته باید یادآوری کرد که با یک بازی آنلاین طرف هستیم و به‌همین خاطر بسیاری از آیتم‌های مربوط‌به شخصی‌سازی را هم می‌توان ازطریق فروشگاه خریداری کرد.

بازی City of Outlaws علاوه‌بر مأموریت‌های سراسر اکشن، از حالت‌های مخفی‌کاری هم بهره می‌برد

معمولا درصد بالایی از بازی‌های موبایل که با ادعای ارائه‌ی تجربه‌ای مشابه با GTA تلاش دارند تا نظر بازیکنان را جلب کنند، گیم‌پلی یکنواخت و خسته‌کننده‌ای دارند. بااین‌حال بازی City of Outlaws با کمی خلاقیت، تنوع خوبی را در روند گیم‌پلی و مراحل به‌وجود آورده است و علاوه‌بر مأموریت‌های پر زد و خورد، حالت‌های متفاوتی را نیز مقابل گیمر قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال، بازیکن در مواقعی باید به‌صورت مخفی‌کاری و گاهی به واسطه‌ی فعالیت‌های غافل‌گیرکننده‌، مأموریت‌های تعیین‌شده را به پایان برساند. درواقع وجود چنین مواردی که در هر مرحله گیمر را درگیر خود می‌کنند، باعث جذاب‌تر شدن روند بازی شده است و به‌نوعی گیم‌پلی را از تکراری‌شدن دور می‌کنند.

بازی City of Outlaws

بازی City of Outlaws در زمینه‌ی گرافیگ هم عملکرد خوب و بهینه‌ای دارد؛ به‌طوری‌که علاوه‌بر ارائه تصاویر و جلوه‌های گرافیکی زیبا در موبایل‌های قدرتمند، در گوشی‌های میان‌رده هم می‌تواند تجربه‌ی روان و بسیار خوبی را رقم بزند. به‌طور کلی بازی اندروید City of Outlaws برخلاف چیزی که ممکن است از ظاهرش برداشت شود، یک بازی تکراری یا همانندسازی‌شده از سایر آثار پیش‌تر عرضه‌شده‌ای مانند Gangstar Vegas نیست و به‌واسطه‌ی مراحل متفاوت و دیگر ویژگی‌های متنوعی که در خود جای داده است، هویت منحصربه‌فردی در میان آثار جهان-باز دارد.

البته بازی City of Outlaws به‌تازگی منتشر شده است و درحال‌حاضر در نسخه‌های اولیه خود به سر می‌برد؛ بنابراین هنوز هم ممکن است که محتوا و ویژگی‌های بیشتری را دریافت کند. درهرحال باتوجه‌به همین نسخه‌ی فعلی نیز می‌توان گفت که با یک بازی باکیفیت و سرگرم‌کننده طرف هستیم که به‌خوبی از پس سرگرم‌کردن علاقه‌مندان به آثار اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز در پلتفرم موبایل بر می‌آید.

دانلود بازی City of Outlaws


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده