عضو تحریریه
رضا حاجمحمدی
،
درباره من:
عضویت: پنجشنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۳
سپاسگذارم...
بررسی عملکرد پلیاستیشن4 در یک سال گذشته
آخه چقدر این نسخه خوشگله... نهایت تکنولوژی روز بستهبندیشده در کاغذ نوستالژی
فروش پلیاستیشن با طرح سالگرد بیست سالگی، با قیمت ۱۵ هزار دلار!
مرسی از دیدگاه خوبت... :-)
به مناسبت درگذشت پدر بازیهای ویدیویی؛ «رالف بائر»
@JEFRiUM آقا ببخش دیر جواب دادم.. این سیستم کامنتدهی مشکل داشت... خب مرسی که دیدگاهتو گفتی.... ولی اصولا این مراسمها مثل خود بازیها قراره احساسات مارو برانگیحته کنن... مثلا نمایش Until Dawn هیجانزدهمون میکنه یا No mans sky به خاطر بزرگیاش مغزمون رو منفجر میکنه... یا تقدیر از اسطورهها آدم رو تحت تاثیر قرار میده... منم نمیتونم از انتقال این احساسات به متن جلوگیری کنم... نوشتن من ممکنه با کسهایی دیگه فرق داشته باشه و این تنوع خوبه.... ولی نوشتن من چنین حال و هوایی داره بیشتر...
بررسی مراسم جوایز بازیهای ویدیویی 2014 (The Game Awards)
خیلی ممنون از شما که وقت گذاشتین و خوندین... مرسی
بررسی مراسم جوایز بازیهای ویدیویی 2014 (The Game Awards)
ممنون از وقتی که گذاشتی و مطلب رو خوندی... :-)
بررسی مراسم جوایز بازیهای ویدیویی 2014 (The Game Awards)
مخالفم... من خودم شدید با داستان این بازی مشکل دارم... ولی از لحاظ فنی و اصول نگارش سناریو... نه در زمینهی منطقی بودن یا نبودن.... بازی منطقشو خوب بنا میکنه ولی توی چیزهای دیگه شکست میخورده.... البته این بازی ژاپنیه... اصولا توی بازی های شرقی دنبال منطق نباشی و به رویاهات و تخیلت فضای پرواز بدی بهتره....
بررسی بازی The Evil Within
نه اتفاقا من با چیزی الکی مشکل ندارم.... قضاوت دربارهی داستان هم به نوع بازی مربوط می شه... حالا به امید خدا من یه مقاله دربارهی همین evil within دارم که توش توضیح دادم چرا از داستان بدم مییاد و چرا دوستاش دارم.... دیگه اینجا تکرار نمیکنم... ولی به طور کلی داستان روح یه اثر رو تشکیل میده... وقتی یه بازی مثل بیگانه یا همین بازی کاراکترهاشون خوب پرداخت نمیشن و ریاکشن منطقیای به اتفاقات نشون نمیدن باعث میشه این ارتباط با بازی شکسته بشه و از تاثیر ترس ( در اینجا ) کم بشه... داستان شهر
بررسی بازی The Evil Within
راستی، آره هرازگاهی برای فیلم و سریال هم مینویسم.
بررسی بازی The Evil Within
آره برای همون چهار پنج ساعت اول خوبه... ولی دیگه تکراری میشه.... اون گنگ بودن هم نکتهی مثبتیه در بازیهای ترسناک... بالاخره اگه توی همین بازی راهتو بتونی به راحتی تشخیص بدی، اون وقت اون هیولا دیگه ترسناک نمیشه.. راحت میشه از دستش فرار کرد...
بررسی بازی Alien: Isolation