عضو تحریریه
آریا کرنافی

آریا کرنافی

،
درباره من:
عضویت: شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴
3

معرفی بازی موبایل Eternity Warriors 4: جنگجویان جاودانی!

استودیو بازی‌سازی GLU چهارمین نسخه از بازی آنلاین Eternity Warriors را روانه بازار کرده است. این سری از بازی‌ها در سبک نقش آفرینی تولید شده‌اند. در ادامه همراه زومجی باشید تا به معرفی این بازی بپردازیم.

معرفی بازی موبایل Unkilled: دنیا را نجات دهید

Unkilled یک بازی مهیج اکشن از خالق بازی محبوب Dead Trigger است و یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سبک اکشن و تیراندازی موبایلی محسوب می‌شود. در ادامه همراه زومجی باشید تا نگاهی اجمالی به این بازی داشته باشیم.

معرفی بازی موبایل Dumb Ways To Die 2: با مرگ دست و پنجه نرم کنید

تعدادی موجود بی‌عقل دور هم جمع شده و کنترل آن‌ها به دست شما سپرده شده است. دومین مجموعه از  بازی بی‌عقلانه ترین راه‌های مرگ به تازگی منتشر شده، از شما دعوت می کنیم با زومجی همراه باشید تا نگاهی به این بازی داشته باشیم.

معرفی بازی موبایل Pass it: تمرکز کنید!

یک بازی کم حجم، تمرکزی و ساده محصولی از شرکت بازی سازی کره‌ای Toast It که مناسب برای تمامی سنین است و میزان تسلط شما را برای عبور از میان موانع چرخان می سنجد. با زومجی همراه باشید.

معرفی بازی موبایل Demons and Dungeons: شیاطین و سیاه‌چاله‌ها!

اژدهایی که هزار سال دیده نشده و یک اتحاد از نابودگران اژدها که منحل شده است و مردمی که با خیال راحت به زندگی خود ادامه می‌دهند با این فکر که بزرگترین تهدید بر ضد امپراطوری آن‌ها برای همیشه از بین رفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

معرفی بازی موبایل Lost Pixels: هوش خود را به چالش بکشید!

دنبال بازی‌های خاص و منحصر به فرد هستید؟ اگر این طور است همین حالا بازی Lost Pixels یا پیکسل‌های گمشده را نصب و امتحان کنید و هوش و ذکاوت خود را به چالش بکشید.  در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی این بازی فکری بپردازیم.

معرفی بازی موبایل SimCity Build It

این روزها بازی‌های شبیه ساز شهرسازی در انواع و مدل‌های مختلفی رواج پیدا کرده‌اند. یکی از محبوب‌ترین آن‌ها محصول شرکت الکترونیک آرتز یعنی SimCity Build It است. با زومجی همراه باشید تا نگاهی به این بازی داشته باشیم.

2

معرفی بازی موبایل Modern War

یک امپراطوری نظامی در جهان تشکیل دهید و دشمنان خود را نابود کنید. با زومجی همراه باشید تا نگاهی به این مجموعه استراتژیک داشته باشیم.

معرفی بازی موبایل City Island 2

اگر از طرفداران بازی‌های شبیه ساز شهرسازی هستید و به آن علاقه دارید، قطعا نسخه جدید بازی City Island را دوست خواهید داشت. شهردار شهر خود باشید و آن را مدیریت کنید. با زومجی همراه شوید تا نگاهی به City Island 2  داشته باشیم.

چگونه استودیوی روویو در استکهلم سوئد بازی Angry Birds 2 را ساخت؟

روز ۸ مرداد بازی  پرندگان خشمگین ۲ منتشر شد. ۲۵ توسعه دهنده با وجود تولد ۸ نوزاد طی دو سال بدون هیچ بحرانی این بازی را در شعبه استکهلم شرکت سرگرمی‌های روویو تولید کردند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا از روند تولید بازی جدید این استودیو آگاه شوید.

صفحه ۱ از ۳