نویسنده: آریا کرنافی
// دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

معرفی بازی موبایل Pass it: تمرکز کنید!

یک بازی کم حجم، تمرکزی و ساده محصولی از شرکت بازی سازی کره‌ای Toast It که مناسب برای تمامی سنین است و میزان تسلط شما را برای عبور از میان موانع چرخان می سنجد. با زومجی همراه باشید.

این یک بازی ساده و در عین حال پیچیده است که نیاز به تمرکز و تفکر دارد. پیش از هر چیز بیایید نگاهی به مفهوم تمرکز داشته باشیم. دکتر الکساندر برزین در این باره می‌نویسد:

بسیاری از مردم از واژه «تمرکز» تصورات مختلفی دارند. بعضی‌ها گمان می‌کنند که تمرکز نوعی تمرین ذهنی عرفانی است که با انجامش شما به قلمرو دیگری از ذهن خود راه می‌یابید. شاید بعضی دیگر تمرکز را نوعی تمرین بدانند که فقط عده‌ای خاص در آسیا آن را انجام می‌دهند. تمرکز چیست؟ تمرکز روشی است برای آن که ذهن خود را پرورش دهیم تا حالت ذهنی یا رویکرد مفید‌تری داشته باشیم. وقتی یک حالت ذهنی خاص را به طور مکرر ایجاد کنیم تا خود را به آن عادت بدهیم، به این هدف دست می‌یابیم. بدیهی است که حالات ذهنی و رویکردهای گوناگونی وجود دارد که سودبخش هستند. ذهن ما آرام نیست و ما را متلاطم می‌کند؛ تلاطم ذهنی باعث اندوه زیاد می‌شود و نمی‌گذارد که در زندگی از توانمندی‌های خود به نحو احسن استفاده کنیم. ذهن آشفته ممکن است تأثیر ناگواری هم بر تندرستی ما داشته باشد. ممکن است در خانواده ما مشکل ایجاد کند یا روابط ما را با دیگران به خطر بیندازد؛ ممکن است در محیط کار برای ما مشکل ایجاد کند. پس در این مورد، هدف ما این است که هم از نظر ذهنی و هم از نظر احساسی بر نوعی کمبود و مشکل غلبه کنیم. ما تصمیم می‌گیریم که به شیوه‌ای منضبط و منظم، با انجام تمرکز، مسئولیت غلبه بر این مشکل را به عهده بگیریم.

Pass Itبازی‌های فکری و درگیر کننده که موجب جمع شدن حواس شما خواهد شد، یکی از راه‌های افزایش تمرکز به حساب می‌آید. اما از بحث های علمی و روانشناختی که بگذریم، در بازی Pass It! با یک الگوی چرخشی روبرو هستیم. وظیفه شما انتقال یک شیء از میان این الگوهای چرخشی به هسته مرکزی است که با انجام آن، به مرحله بعد راه پیدا خواهید کرد. فواصلی میان دایره‌هایی که در حال چرخش هستند، بصورت تصادفی شکل گرفته و شیء مورد نظر ما باید از میان آن‌ها عبور داده شود. برخوردهای کوچک با خطوط چرخان تنها موجب جدایی تکه کوچکی از شیء خواهد شد اما اگر کاملا به شیء اصابت کند، باید آن مرحله را از اول آغاز کنید. همه چیز با ضربه زدن برروی صفحه نمایش انجام می‌شود. ماموریت شما این است که در کوتاه ترین زمان و بدون برخورد با الگوها شیء را به مقصد برسانید. بازی به شدت روان است. هرچند کلیت کار ساده به نظر می‌رسد، حرکت چرخشی دایره‌ها گیجتان خواهد کرد. پس حواس خود را جمع کرده، تمرکز کنید و بدون برخورد با موانع توپ را به گل بیاندازید. این بازی بصورت کاملا رایگان و بدون پرداخت درون برنامه ای تنها برای سیستم عامل اندروید شرکت گوگل منتشر شده است. دانلود از فروشگاه گوگل پلی تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده