عضو تحریریه
مسعود مشایخی

مسعود مشایخی

،
درباره من:
عضویت: دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
3

نقد سریال خرس (The Bear) | آشوب در آشپزخانه

سریال خرس (The Bear) در ژانر کمدی درام، به کارگردانی کریستوفر استورر و جوانا کالو و با بازی جرمی آلن وایت، یکی از بهترین سریال‌های امسال است. با زومجی و نقد این سریال همراه باشید.

3

نقد فیلم برپاخیزان جهنم (Hellraiser) | جهنمی با طعم اسلشر!

فیلم برپاخیزان جهنم یا Hellraiser، یک ریبوت ناامیدکننده از این مجموعه مشهور است. فیلمی که نه نگرش تلخ‌اندیشانه کلایو بارکر به سیاهی‌های درون انسان را دارد و نه از تخیل بی‌حد و مرز فیلم اصلی بهره‌ای برده است.

23

نقد فیلم هالووین به پایان می‌رسد (Halloween Ends) | شر هرگز نمی‌میرد!

اگر دو فیلم اول هالووین و هالووین می‌کشد دیوید گوردون گرین، بیشتر دلمشغول بازخوانی و احضار گذشته بودند، هالووین به پایان می‌رسد درباره پشت‌سر گذاشتن آن است. با زومجی و نقد این فیلم همراه باشید.

33

نقد فیلم پرل (Pearl) | کابوس ستاره شدن!

فیلم پرل یا Pearl به کارگردانی تی وست و با بازی میا گاث، پیش‌درآمدی بر دیگر فیلم ترسناک مطرح امسال یعنی ایکس (X) است. این دو فیلم در قالب یک سه‌گانه قرار می‌گیرند که سال بعد با سومین فیلم آن ماکسین (MaXXXine) تکمیل می‌شود. با زومجی و نقد فیلم ترسناک پرل همراه باشید.

16

نقد فیلم بربریان (Barbarian) | سقوط به اعماق وحشت

فیلم ترسناک بربریان یا Barbarian احتمالا همان فیلم وحشتی است که انتظارش را می‌کشیدید. فیلمی که اگرچه چیز تازه‌ای به این ژانر اضافه نمی‌کند، اما در خلق وحشت موفق است. با زومجی و نقد فیلم بربریان همراه باشید.

7

نقد فیلم جسد جسد جسد (Bodies Bodies Bodies) | یک کمدی ترسناک معمایی!

فیلم جسد جسد جسد یا Bodies Bodies Bodies به کارگردانی هالینا رین، یک کمدی ترسناک با یک طرح داستانی معمایی و مجموعه‌ای از شخصیت‌های ناخوشایند است. آماندلا استنبرگ، ریچل سنوت و پیت دیویدسون، شخصیت‌هایی را به تصویر می‌کشند که به سختی می‌توان آن‌ها را دوست داشت.

16

نقد فیلم از پلیدی نگو (Speak No Evil) | تعطیلات ترسناک

کریستین تافدروپ بازیگر و کارگردان دانمارکی، در سومین فیلم بلند داستانی‌اش، از پلیدی نگو یا Speak No Evil، آداب قراردادی بورژوازی را با طنزی هولناک به نقد می‌کشاند. فیلمی که در آن تلاش برای پایبندی به رفتارهای قراردادی اجتماعی به یک تراژدی منجر می‌شود.

6

نقد فیلم مولوخ (Moloch) | یک اثر ترسناک هلندی 2022

فیلم مولوخ یا Moloch، اولین ساخته بلند نیکو فان دن برینک، همان‌طور که از عنوانش پیداست، قرار است یک ترسناک فولکلور باشد. با زومجی و نقد این فیلم ترسناک هلندی همراه باشید.

38

نقد فیلم یتیم: اولین قتل (Orphan: First Kill) | پیش درآمدی بر فیلم ترسناک یتیم

فیلم یتیم: اولین قتل، پیش درآمدی بر فیلم ترسناک مشهور سال ۲۰۰۹ یتیم ساخته ژاومه کویت-سرا است. ایزابل فورمن که با بازی در نقش استر مخاطبان را در سراسر جهان شوکه کرد، پس از گذشت سیزده سال، دوباره در قالب این شخصیت حضور پیدا کرده است.

9

نقد فیلم ما همه به نمایشگاه جهانی می‌رویم (We're All Going to the World's Fair)

ما همه به نمایشگاه جهانی می‌رویم یا We're All Going to the World's Fair، اولین فیلم بلند داستانی جین شوئن‌برون، کاوشی عمیق و غم‌انگیز درباره زیستن در عصر اینترنت است. با زومجی و نقد این فیلم همراه باشید.

صفحه ۱ از ۷