مهدی شهیدی

مهدی شهیدی

،
درباره من:
عضویت: چهار شنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۴
  1. مهدی شهیدی
    مهدی شهیدی | یکشنبه, ۲۳ اسفند ساعت ۱۳:۱۴

    - بازی غیرواقعگراست - در بازی دایناسور نیست ... و بازی با یک شمارشگر "خشک و خالی" Setting بازی رو مشخص میکنه: ده هزار سال پیش ...

    بررسی ویدیویی بازی Far Cry Primal

    مهدی شهیدی
    مهدی شهیدی | شنبه, ۱ اسفند ساعت ۲۲:۰۹

    هر چه نگارنده متن راجب به بازی نوشته، عینا مشابه احساس من راجب به این اثره...تشکر فراوان! مسئله عجیب اینجاست که در این هشت سال مدت ساخت ویتنس، چه بر سر Blow ای که Braid رو ساخته بود اومد؟ استایل هنری خاص Braid جاش رو داد به اثری که بخاطر پافشاری به ظاهر بچگانه بلو برای داشتن موتور اختصاصی، چندین سال تو برزخ توسعه گیر افتاده بود...خود بلو از یکی از مورد احترامترین Indie Developer ها تبدیل شد به آدمی که بزرگترین هم و غمش میزان فروش بازی و نرخ Piracy ویتنس بود... و در هم تنیده بودن گیمپلی و داست

    بررسی بازی The Witness

    مهدی شهیدی
    مهدی شهیدی | چهار شنبه, ۳ تیر ساعت ۲۰:۱۹

    مشکلات بازی ارتباط چندانی به nVidia و تکنیکهاش نداره؛ این از نقد PC Gamer: I tried disabling and re-enabling the various PhysX/dynamic smoke/clutter effects exclusive to Nvidia cards but didn't find that this had much of an impact on performance. It may help on less powerful PCs, but I don't think it's the root of the general problems with the port بازی توسط یک استدیوی 12 نفره به اسم Iron Galaxy برای PC پورت شده، که خب واضحه اینها سواد و توان تکنیکی این کار رو نداشتند

    مشکلات بسیار بازی Batman: Arkham Knight روی پی سی و واکنش راک‌استدی