عضو تحریریه
سعید نیکبخت

سعید نیکبخت

،
درباره من:
عضویت: یکشنبه, ۰۴ آبان ۱۳۹۳
13

تریلر جدید فیلم موردانتظار Suicide Squad در تاریخ ۲۹ دِی پخش خواهد شد

در حالی‌که از تابستان امسال نمایش دیگری از فیلم موردانتظار Suicide Squad پخش نشده است، اما در تاریخ ۲۹ دِی قرار است همه چیز تغییر پیدا کند. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.

شخصیت پانیشِر در فصل دوم سریال Daredevil نهایت خشونت خود را نشان خواهد داد

فصل دوم سریال محبوب Daredevil قرار است شخصیت پرطرفدار پانیشِر را به علاقه‌مندان این سریال معرفی کند. درادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات جدیدی را از خصوصیات اخلاقی این شخصیت که خشونت زیادی را به‌همراه خود دارد درمیان بگذاریم.

10

علاقه‌ی تهیه‌کننده بازی Bloodborne برای انتشار یک بازی جاه‌طلبانه دیگر در سال ۲۰۱۶

تهیه‌کننده بازی Bloodborne که نقش به‌سزایی در موفقیت این بازی داشت، ظاهرا قرار است در سال ۲۰۱۶ یک بازی جاه‌طلبانه‌ی دیگر منتشر کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

خالق BioShock برای تولید محصول جدید خود از بازی هایی مانند Fallout الهام گرفته است

طی مراسم خیریه‌ای که شب گذشته برگزار شد، کِن لِوین، خالق مجموعه محبوب BioShock بیشتر در رابطه با محصول جدید خود و الهام‌گیری از بازی‌های متفاوت برای ساخت آن صحبت کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

13

عملکرد غیر قابل‌قبول بازی Halo: Reach برروی کنسول ایکس‌باکس وان

اگرچه قابلیت پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 در کنسول ایکس‌باکس وان ویژگی‌های مفید خود را دارد، اما تا رسیدن به آخرین حد کیفیت خود می‌بایست راهی طولانی را طی کند. درادامه با زومجی همراه باشید تا از عملکرد غیرقابل بازی Halo: Reach در این ایکس‌باکس وان برای شما بگوییم.

6

سرویس EA Access بهترین انتخاب برای خریداران جدید کنسول ایکس‌باکس وان است

اگر در تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۶ قصد خرید کنسول ایکس‌باکس وان را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در کنار آن اشتراک سرویس EA Access را هم تهیه کنید تا به به‌صورت رایگان به سیل عظیمی از بازی‌های جذاب دسترسی پیدا کنید. با زومجی همراه باشید.

17

نمایش تبلیغ بازی Halo 5 در برخی از سینماهای پخش قسمت هفتم فیلم Star Wars

در حالی‌که دو ماه از انتشار بازی Halo 5: Guardians می‌گذرد، کمپانی مایکروسافت به شیوه‌های مختلف همچنان در حال تبلیغ این بازی است. مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود برای تبلیغ این بازی، «برخی» از سینماهای آمریکا که فیلم Star Wars: The Force Awakens را پخش می‌کنند را انتخاب کرده است. با زومجی همراه باشید.

1

افشای اطلاعات شخصی برخی کاربران شبکه استیم

در حالی‌که کم‌کم به فرارسیدن سال ۲۰۱۶ میلادی نزدیک می‌شویم، امکان هک‌شدن شبکه‌های پرمخاطب بازی و سرگرمی بسیار زیاد است. ساعاتی پیش شبکه اِستیم دچار مشکلاتی شد که خبر احتمال هک‌شدن این شبکه در این روزهای حیاتی از سال می‌داد. با زومجی همراه باشید.

1

نخستین تصویر مفهومی احتمالی از بازی جدید هیدِئو کوجیما منتشر شد

در حالی‌که کم‌کم به آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی نزدیک می‌شویم، ظاهرا هیدئو کوجیما افسانه‌ای برای اهدای هدیه‌ای به تمام طرفداران خود، نخستین تصویر مفهومی از بازی کاملا جدید خود را به علاقه‌مندان نشان داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

26

مدیر پلی استیشن: خالق کنسول پلی استیشن 4 حامی ارشد بازیسازان است

طی مصاحبه‌ای که به‌تازگی با اَندرو هاوس، مدیر بخش پلی‌استیشن کمپانی سونی انجام شده، وی اعلام کرده مارک سِرنی، خالق کنسول پلی‌استیشن 4، بزرگ‌ترین حامی بازیسازان است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

صفحه ۱ از ۱۶۹