نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

نمایش تبلیغ بازی Halo 5 در برخی از سینماهای پخش قسمت هفتم فیلم Star Wars

در حالی‌که دو ماه از انتشار بازی Halo 5: Guardians می‌گذرد، کمپانی مایکروسافت به شیوه‌های مختلف همچنان در حال تبلیغ این بازی است. مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود برای تبلیغ این بازی، «برخی» از سینماهای آمریکا که فیلم Star Wars: The Force Awakens را پخش می‌کنند را انتخاب کرده است. با زومجی همراه باشید.

پس از بازی Uncharted 4: A Thief's End، بزرگ‌ترین بازی انحصاری سونی، نوبت به بازی Halo 5: Guardians، بزرگ‌ترین بازی انحصاری مایکروسافت می‌رسد که در سینماهای بزرگ آمریکا و پیش از نمایش فیلم Star Wars: The Force Awakens خودی نشان دهند.

مایکروسافت با انتخاب برخی از سینماهای آمریکا که احتمالا بیشترین آمار حضور جمعیت را دارند، پیش از نمایش قسمت هفتم مجموعه فیلم‌های Star Wars که میلیون‌ها نفر به تماشای آن می‌پردازند، در آستانه‌ی سال نوی میلادی که بهترین زمان برای خرید کنسول و بازی است، به تبلیغ بازی بزرگ Halo 5: Guardians می‌پردازد.

در حالی‌که ویدیو پخش‌شده از بازی آنچارتد ۴ پیش از آغاز فیلم Star Wars: The Force Awakens هم‌اکنون برای عموم مردم قابل مشاهده است، اما برای مشاهده تبلیغ جدید بازی هیلو ۵ باید کمی صبر کنیم تا کمپانی مایکروسافت آن را در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار دهد.

ظاهرا مایکروسافت برای فروش بازی هیلو ۵ در تعطیلات سال ۲۰۱۶ میلادی پول زیادی را خرج کرده است. کسانی که در هفته‌های ابتدایی اپیزود هفتم فیلم جنگ ستارگان این فیلم را در برخی از سینماهای کشور آمریکا تماشا کنند (همان‌طور که میلیون‌ها نفر به انجام این کار خواهند پرداخت)، شاهد ویدیو و تبلیغ کاملا جدیدی از بازی Halo 5 خواهند بود.

بازی Halo 5: Guardians، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های هیلو، در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شد.

از طرفی دیگر قسمت هفتم مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان که توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده، در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) به‌صورت جهانی اکران شد. این فیلم که از زمان اکران خود درحال شکستن رکوردهای مختلف است، هفته گذشته پس از شکستن رکورد پرفروش‌ترین فیلم پنج‌شنبه، جمعه و حتی پرفروش‌ترین فیلم هفته تاریخ باکس آفیس،  توانست با درآمد خیره‌کننده ۴۰.۱ میلیون دلاری خود در این روز، بیشترین فروش تاریخ باکس‌آفیس در روز دوشنبه را هم از آنِ خود کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده