نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

نخستین تصویر مفهومی احتمالی از بازی جدید هیدِئو کوجیما منتشر شد

در حالی‌که کم‌کم به آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی نزدیک می‌شویم، ظاهرا هیدئو کوجیما افسانه‌ای برای اهدای هدیه‌ای به تمام طرفداران خود، نخستین تصویر مفهومی از بازی کاملا جدید خود را به علاقه‌مندان نشان داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در حالی‌که می‌توانید از اینجا تصویر را مشاهده کنید، باید به‌خاطر داشته باشید که این تصویر هیچ اطلاعات قطعی‌ای را از بازی جدید کوجیما در اختیار ما قرار نمی‌دهد. با این حال با مشاهده طراحی و اتمسفر آن، می‌توان اتمسفر اثرات کوجیما را در آن احساس کرد.

تصویر منتشرشده از کوجیما که یک دختر تقریبا عصبانی را نشان می‌دهد، احتمالا شخصیت اصلی یا یکی از شخصیت‌های اصلی بازی کاملا جدید وی باشد. با این‌حال باید بدانید که کوجیما به‌تازگی شروع به پردازش ایده‌های مختلف برای محصول جدید خود کرده است. بنابراین تا انتشار محصول نهایی که زمان بسیار زیادی تا آن باقی است، ممکن است عناصر مختلفی در این بازی تغییر کند.

در حالی‌که کوجیما اکثر طول عمر بازیسازی خود را صرف تولید بازی‌های مختلف از مجموعه Metal Gear Solid کرده، اما وی این‌بار با همکاری سونی و آزادی‌ای که در اختیار دارد می‌تواند یک بازی جدید و حتی منحصر به‌فردتر از سری متالگیر (خلق یک بازی بهتر از مجموعه متالگیر حتی برای خود کوجیما هم سخت و مشکل است) تولید کند.

اگرچه کوجیما دیگر در ساخت بازی‌های جدید از سری متالگیر دخالتی ندارد، اما کمپانی کونامی این روزها درحال استخدام افراد جدید برای ساخت یک بازی جدید از مجموعه Metal Gear Solid است. حال باید دید بدون حضور کوجیما، سرنوشت این سری قدیمی و البته پرطرفدار چه خواهد شد.

کوجیما در جدیدترین مصاحبه خود در رابطه با محصول جدیدش گفته بود هدف آنها خلق دنیا و شخصیت‌هایی است که از مجموعه Metal Gear Solid شناخته‌شده‌تر و محبوب‌تر باشند. وی گفته بود زمانی که بحث به سمت طراحی‌ بازی می‌رود، این مسئله یکی از اهداف اصلی او و تیمی که برای تولید این بازی در اختیار دارد است.

منبع: Attack Of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده