@HOSEININFINITY توی اون قسمت، میخواستم تفاوتِ رویکرد رو نشون بدم. اینکه فیلمنامهنویسی برای شخصیتهاش احترام قائله و فیلمنامهنویسِ دیگهای نیست و فقط میخواد جو رو متشنجتر و مهوعتر نشون بده.
@حمید قدیمی متأسفانه سیدی و روستایی تأثیرِ بیش از اندازه و مخربی گذاشتهن روی فیلمکوتاهسازهای جوان. خودِ این دو تا هم تا اندازهای میخواستن از روی دستِ فرهادی بنویسن، که بهنظرِ من اصلن موفق نبودهن.
@_313_125_Mahdi ممنون از شما. بحث بر سرِ اینکه تنوین به چه صورتی نوشته بشه بحثِ دورودرازیه. اگه حوصلهش رو دارید، نگاهی به کتاب «اندر آدابِ نوشتار»، نوشتهی جعفر مدرس صادقی، نشرِ مرکز، بندازید.
@psyins بله؛ همچنان فرصت داره برای ساختنِ فیلمهای بهتر. علیالخصوص که فروشِ بالای فیلمهاش تا اینجا میتونه باعث بشه که تهیهکنندهها هم راحتتر بهش اعتماد کنن.
@Esi حرفهای شما در مورد صمد درسته؛ منتها توی نسخهای که من دیدم و بهنظر میرسه با حذفیاتی همراه بوده، چنین انگیزههایی دیده نمیشه. تنها چیزی که لمس میکنیم همون ماجرای موادیه که از یکی از مأموریتها گم میشه و بهپای صمد نوشته میشه. در موردِ مسئلهی پدر و پسر هم حرفِ شما غالط نیست؛ ولی بودونبودِ این خردهداستان تأثیری در قصهی اصلی نداره. هر چند بعید نیست من در نظرم اشتباه کردهباشم.
@Nosferatu درود بر شما و عرض ارادت. آلمودوار از قضا یکی از فیلمسازانِ محبوبِ منه و از قضا از میدسومارِ آری آستر هم اصلن دلِ خوشی ندارم 🙃 ولی پیشنهادتون برای معرفیِ فیلمسازانِ کمترشناختهشده درست و قابلاعتناست. ممنون.
پست
شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۰۱, ۱۷:۰۱نظر
@HOSEININFINITY
توی اون قسمت، میخواستم تفاوتِ رویکرد رو نشون بدم. اینکه فیلمنامهنویسی برای شخصیتهاش احترام قائله و فیلمنامهنویسِ دیگهای نیست و فقط میخواد جو رو متشنجتر و مهوعتر نشون بده.
نظر
@Amirica
ممنون از اینکه خوندید.
نظر
@حمید قدیمی
متأسفانه سیدی و روستایی تأثیرِ بیش از اندازه و مخربی گذاشتهن روی فیلمکوتاهسازهای جوان.
خودِ این دو تا هم تا اندازهای میخواستن از روی دستِ فرهادی بنویسن، که بهنظرِ من اصلن موفق نبودهن.
نظر
@_313_125_Mahdi
ممنون از شما. بحث بر سرِ اینکه تنوین به چه صورتی نوشته بشه بحثِ دورودرازیه. اگه حوصلهش رو دارید، نگاهی به کتاب «اندر آدابِ نوشتار»، نوشتهی جعفر مدرس صادقی، نشرِ مرکز، بندازید.
نظر
@psyins
بله؛ همچنان فرصت داره برای ساختنِ فیلمهای بهتر. علیالخصوص که فروشِ بالای فیلمهاش تا اینجا میتونه باعث بشه که تهیهکنندهها هم راحتتر بهش اعتماد کنن.
نظر
@The old player
ممنون از شما.
اگه لطف کنید و بگید منظورتون کدوم کلمههاست، ممنون میشم.
نظر
@Esi
حرفهای شما در مورد صمد درسته؛ منتها توی نسخهای که من دیدم و بهنظر میرسه با حذفیاتی همراه بوده، چنین انگیزههایی دیده نمیشه. تنها چیزی که لمس میکنیم همون ماجرای موادیه که از یکی از مأموریتها گم میشه و بهپای صمد نوشته میشه.
در موردِ مسئلهی پدر و پسر هم حرفِ شما غالط نیست؛ ولی بودونبودِ این خردهداستان تأثیری در قصهی اصلی نداره. هر چند بعید نیست من در نظرم اشتباه کردهباشم.
پست
یکشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۰۱, ۱۸:۵۹نظر
@Nosferatu
درود بر شما و عرض ارادت.
آلمودوار از قضا یکی از فیلمسازانِ محبوبِ منه و از قضا از میدسومارِ آری آستر هم اصلن دلِ خوشی ندارم 🙃
ولی پیشنهادتون برای معرفیِ فیلمسازانِ کمترشناختهشده درست و قابلاعتناست. ممنون.