@Negar1366 سلام و وقتبهخیر. واقعن بازیِ خوبی نکرده. در مقایسه با همون «پوستِ شیر» یا «فروشنده» بازیش بهمراتب بدتره. درگیریِ ذهنی نسبتبه پرونده یا چالشی که توی رابطهش ایجاد میشه اصلن نمودی نداره توی لحنش یا اکتهاش. خیلی سطحی برخورد کرده با نقش بهنظرِ من.
@Amhm1510 البته سعید نعمتالله. وگرنه حمید کارش درسته. «وضعیتِ سفید» و «شعلهور» و «بوتیک» برای حمیده. سعید ولی با سریالهای تلویزیونی شروع کرد و سعی کرد بهتقلید از استایلِ فیلمنامهنویسیِ کیمیایی، برای خودش شهرت کسب کنه؛ بعدش رسید به سریالسازی برای شبکهی نمایشِ خانگی (اگه اشتباه نکنم «پدرِ گواردیولا»).
سلام به همگی. ممنون بابت نظراتتون. دربارهی شیوهی نگارشیِ "حتا" و "کاملن" و امثالِ اینها، رجوع کنید به کتابِ "اندر آدابِ نوشتار" از جعفر مدرسصادقی، نشرِ مرکز. اونجا توضیحاتی رو در این باره پیدا خواهید کرد.
@Nosfera🕆u ممنون از نظرِ لطفِ شما. از دو منظر میشه گفت با فیلم ِنئورئالیستی سروکار نداریم. یکی فیلمنامه و نحوهی مواجهه با موضوع و یکی هم کارگردانی. توی اوّلی، توی نئورئالیسم بیشتر تمرکز بر اتفاقی بود که برای فردِ فقر رخ میداد و فقیرترش میکرد (مثلِ دزدانِ دوچرخه) ولی اینجا تمرکز بر روی مواجههی کاراکترها با موقعیتِ جدیدشونه و خیلی فاصله داره از اون نگاهِ نئورئالیستی. در کارگردانی هم، نئورئالیستها بیشتر دنبالِ نماهای مستندمانندِ برداشتبلند هستند، درحالیکه اینجا اصلن همچین چیزی نمیبینیم.
@matin1382 دربارهی سریال که بچهها ویدئو میرن توی اینستاگرام. گزارشِ فرانسوی هم برای شخصِ من فیلمِ چندان جذابی نبود ــ هر چند نمیدونم سؤالتون رو از من پرسیدید یا کلن از بچههای زومجی :))))
@Negar1366
سلام و وقتبهخیر.
واقعن بازیِ خوبی نکرده. در مقایسه با همون «پوستِ شیر» یا «فروشنده» بازیش بهمراتب بدتره. درگیریِ ذهنی نسبتبه پرونده یا چالشی که توی رابطهش ایجاد میشه اصلن نمودی نداره توی لحنش یا اکتهاش. خیلی سطحی برخورد کرده با نقش بهنظرِ من.
معرفی سریال گناه فرشته | تحلیل سه قسمت ابتدایی
@Amhm1510
البته سعید نعمتالله. وگرنه حمید کارش درسته. «وضعیتِ سفید» و «شعلهور» و «بوتیک» برای حمیده. سعید ولی با سریالهای تلویزیونی شروع کرد و سعی کرد بهتقلید از استایلِ فیلمنامهنویسیِ کیمیایی، برای خودش شهرت کسب کنه؛ بعدش رسید به سریالسازی برای شبکهی نمایشِ خانگی (اگه اشتباه نکنم «پدرِ گواردیولا»).
معرفی سریال گناه فرشته | تحلیل سه قسمت ابتدایی
سلام به همگی. ممنون بابت نظراتتون.
دربارهی شیوهی نگارشیِ "حتا" و "کاملن" و امثالِ اینها، رجوع کنید به کتابِ "اندر آدابِ نوشتار" از جعفر مدرسصادقی، نشرِ مرکز. اونجا توضیحاتی رو در این باره پیدا خواهید کرد.
نقد فیلم تصور | اگه حتا تصورکردنش سخته!
@Regina Flangi
ممنون از شما. سعی میکنم ویدئوبهویدئو بهتر بشه.
نقد سریال زخم کاری: بازگشت | قسمت اول و دوم
@ИƠƧƑЄƦλƚυ
سلام.
درسته، سینماش رو دوست ندارم؛ ولی خب توی این نقد سعی کردهم هم به موارد مثبت فیلمش و هم به موارد منفیش - از نظر خودم - اشاره کردهم.
نقد فیلم بو ترسیده (Beau Is Afraid) | رویارویی پیرپسر و مادرش
@hameds1
درسته؛ شباهتهای تماتیکی به پوست (برادران ارک) داشت و همینطور به بیهمهچیز (محسن قرایی).
نقد فیم زالاوا | تقابل عقل و خرافه
@myn_134
ممنونام بابتِ تذکراتتون.
بهدلیلِ سرعت، این اشتباهها رخ داد متأسفانه.
سعی میکنیم دیگه تکرار نشه.
نقد سریال یاغی | ۱۰ قسمت ابتدایی
@داش یاسین ( لوکاس هود سابق )
زنده باشید.
فیلمسازِ بسیار خوبیه و احتمالن از تماشای آثارش لذت خواهید برد.
نقد فیلم روکو و برادرانش (Rocco and His Brothers) | سفری بدون برگشت
@Nosfera🕆u
ممنون از نظرِ لطفِ شما.
از دو منظر میشه گفت با فیلم ِنئورئالیستی سروکار نداریم. یکی فیلمنامه و نحوهی مواجهه با موضوع و یکی هم کارگردانی. توی اوّلی، توی نئورئالیسم بیشتر تمرکز بر اتفاقی بود که برای فردِ فقر رخ میداد و فقیرترش میکرد (مثلِ دزدانِ دوچرخه) ولی اینجا تمرکز بر روی مواجههی کاراکترها با موقعیتِ جدیدشونه و خیلی فاصله داره از اون نگاهِ نئورئالیستی. در کارگردانی هم، نئورئالیستها بیشتر دنبالِ نماهای مستندمانندِ برداشتبلند هستند، درحالیکه اینجا اصلن همچین چیزی نمیبینیم.
نقد فیلم روکو و برادرانش (Rocco and His Brothers) | سفری بدون برگشت
@matin1382
دربارهی سریال که بچهها ویدئو میرن توی اینستاگرام.
گزارشِ فرانسوی هم برای شخصِ من فیلمِ چندان جذابی نبود ــ هر چند نمیدونم سؤالتون رو از من پرسیدید یا کلن از بچههای زومجی :))))
زنده باشید
نقد فیلم روکو و برادرانش (Rocco and His Brothers) | سفری بدون برگشت