عضو تحریریه
آریا بهپور
،
درباره من:
عضویت: چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
@Kia
سلام!
چند ماه پیش به حدود ۴۰ میلیون مشترک رسیده بود و گفته بودن از پیشبینیهامون خیلی بیشتر بوده.
الآن باید تعدادشون بالاتر هم رفته باشه به خاطر چیزهایی مثل Justice League زک اسنایدر و...
آمار قابل توجه تعداد مشترکان سرویس دیزنی پلاس
@AbOlFaZl
سلام
تلویزیون باید حتماً از این قابلیت پشتیبانی کنه وگرنه 120fps بودن بازی رو نمیشه تشخیص داد.
توی مشخصات تلویزیونها میشه این قضیه رو فهمید و باید به ۱۲۰ هرتز بودن (120Hz) اشاره شده باشه.
جزئيات ویژگی فریم ریت کنسول های ایکس باکس؛ فعالسازی بی دردسر برای بازیسازها
@man of glass
سلام man of glass عزیز
نه واقعاً همین بوده! ولی خب پیشنهاد ازدواج آدمیزادی نبوده و این طور که مشخصه، با یه حالت کنهمانند و اعصابخوردکنی طرف رو ول نمیکرده و هی میگفته بیا باهام ازدواج کن.
گزارشی از وضعیت کاری بسیار نامناسب استودیو سازنده بازی Season
@ALI1400
سلام علی عزیز
اگه اهل بازیهای مترویدوینیا باشی، احتمالاً از Hollow Knight هم خوشت میاد. از نظر فضاسازی و اتمسفر هم بازی خیلی خفنی هست و خیلی فضای جالبی داره.
البته نمیشه Ori و HK رو از نظر فضاسازی مقایسه کرد و با اینکه هر دو فوقالعاده هستن، ولی با همدیگه فرق دارن و هرکدوم یه فضای خاصی دارن که من از هر دو به شدت لذت بردم.
بازی Hollow Knight: Silksong؛ بازگشت مترویدونیای حشرهای
@ALI1400
دقیق یادم نیست ولی فکر کنم اگه فقط بخشهای اصلی رو برین، ۲۰ تا ۲۵ ساعت بشه. با بقیه بخشها هم ۳۵ تا ۴۰ ساعت طول میکشه و اگه دیگه کامل کامل بازی کنین و هیچی رو جا نذارین هم بالای ۵۰ ساعت.
بازی Hollow Knight: Silksong؛ بازگشت مترویدونیای حشرهای
@راننده
سلام!
سال ۲۰۱۷ توی یه مصاحبه گفته بودن قیمت کامل داره (۶۰ دلار) ولی چون خیلی وقته که از اون صحبتها گذشته، معلوم نیست هنوز میخوان ۶۰ دلاری منتشرش کنن یا کمتر.
از یه طرف شکل و شمایل بازی یه طوریه که آدم در نگاه اول فکر میکنه جمع و جوره، ولی از اون طرف خودشون توی همون مصاحبه گفتن بازی طولانی و بزرگیه و مأموریتهای اصلی و فرعی روی هم ۱۰۰ ساعت میشه. حالا باید دید آخرش به کجا میرسه.
بازی Little Devil Inside؛ شکار هیولاها به سبکی متفاوت
@𝓧-𝓐𝓑𝓑𝓐𝓢-𝓧
سلام عباس عزیز
حقیقتش خود مجله Edge روی این چیزها حساس هست و توی این مقاله هم به خاطر حساسیتشون چیز زیادی در مورد پایان بازی ننوشتن. منم همیشه دقت میکنم که چیزی اسپویل نشه و به نظرم این مطلب چیز خاصی در این زمینه نداره.
فقط یه اشاره کوتاه به بعضی شخصیتها و غولهای بازی هست و یه سری ویژگیهای روگلایک که اونا هم چیز خاصی رو لو نمیدن و اکثراً قبل از انتشار بازی توی تریلرها نمایش داده شدن.
ممنون از لطفت.
نگاهی به ماجراهای تولید بازی Hades
@The Vampyre of Time and Memory
سلام!
چند ماه پیش اعلام کردن که دنبال این قضیه هستیم و بهش فکر میکنیم، ولی هنوز به طور رسمی نگفتن بازی برای چه پلتفرمهای دیگهای میاد.
نگاهی به ماجراهای تولید بازی Hades
@K S
سلام K S عزیز
احتمالاً با شبیهساز انجام داده باشن. البته من چند سال پیش که سراغ شبیهساز این کنسول رفتم چیز درست حسابی پیدا نکردم، ولی شاید الآن چیزهای خوبی اومده باشه که بشه راحت بازی کرد و تصویر رو هم باهاش ضبط کرد.
نگاهی به ماجراهای کنسول Virtual Boy، سنگینترین شکست تاریخ نینتندو
@DC Dicaprio
سلام DC Dicaprio عزیز
این مصاحبه تازه دیروز عصر توی سایت Game Reactor منتشر شد! ممکنه بعضی جاها بخشهای کوچیکی از مصاحبه رو به عنوان خبر کار کرده باشن، ولی فکر کردیم بد نیست اینجا کل مصاحبه رو بذاریم.
مصاحبه فیل اسپنسر؛ از گیم پس و بازیهای انحصاری تا استودیوهای جدید مایکروسافت