عضو تحریریه
آریا بهپور

آریا بهپور

،
درباره من:
عضویت: چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
  1. آریا بهپور
    آریا بهپور | چهار شنبه, ۲۰ اسفند ساعت ۱۳:۱۸

    @Kia
    سلام!
    چند ماه پیش به حدود ۴۰ میلیون مشترک رسیده بود و گفته بودن از پیش‌بینی‌هامون خیلی بیشتر بوده.
    الآن باید تعدادشون بالاتر هم رفته باشه به خاطر چیزهایی مثل Justice League زک اسنایدر و...

    آمار قابل توجه تعداد مشترکان سرویس دیزنی پلاس

    آریا بهپور
    آریا بهپور | شنبه, ۲ اسفند ساعت ۰۸:۴۷

    @AbOlFaZl
    سلام
    تلویزیون باید حتماً از این قابلیت پشتیبانی کنه وگرنه 120fps بودن بازی رو نمیشه تشخیص داد.
    توی مشخصات تلویزیون‌ها میشه این قضیه رو فهمید و باید به ۱۲۰ هرتز بودن (120Hz) اشاره شده باشه.

    جزئيات ویژگی فریم ریت کنسول های ایکس باکس؛ فعالسازی بی دردسر برای بازیسازها

    آریا بهپور
    آریا بهپور | پنجشنبه, ۹ بهمن ساعت ۱۸:۰۶

    @man of glass
    سلام man of glass عزیز
    نه واقعاً همین بوده! ولی خب پیشنهاد ازدواج آدمیزادی نبوده و این طور که مشخصه، با یه حالت کنه‌مانند و اعصاب‌خوردکنی طرف رو ول نمی‌کرده و هی می‌گفته بیا باهام ازدواج کن.

    گزارشی از وضعیت کاری بسیار نامناسب استودیو سازنده بازی Season

    آریا بهپور
    آریا بهپور | پنجشنبه, ۱۸ دی ساعت ۰۸:۴۰

    @ALI1400
    سلام علی عزیز
    اگه اهل بازی‌های مترویدوینیا باشی، احتمالاً از Hollow Knight هم خوشت میاد. از نظر فضاسازی و اتمسفر هم بازی خیلی خفنی هست و خیلی فضای جالبی داره.
    البته نمیشه Ori و HK رو از نظر فضاسازی مقایسه کرد و با اینکه هر دو فوق‌العاده هستن، ولی با همدیگه فرق دارن و هرکدوم یه فضای خاصی دارن که من از هر دو به شدت لذت بردم.

    بازی Hollow Knight: Silksong؛ بازگشت مترویدونیای حشره‌ای

    آریا بهپور
    آریا بهپور | پنجشنبه, ۱۸ دی ساعت ۱۱:۳۶

    @ALI1400
    دقیق یادم نیست ولی فکر کنم اگه فقط بخش‌های اصلی رو برین، ۲۰ تا ۲۵ ساعت بشه. با بقیه بخش‌ها هم ۳۵ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشه و اگه دیگه کامل کامل بازی کنین و هیچی رو جا نذارین هم بالای ۵۰ ساعت.

    بازی Hollow Knight: Silksong؛ بازگشت مترویدونیای حشره‌ای

    آریا بهپور
    آریا بهپور | یکشنبه, ۷ دی ساعت ۱۴:۵۲

    @راننده
    سلام!
    سال ۲۰۱۷ توی یه مصاحبه گفته بودن قیمت کامل داره (۶۰ دلار) ولی چون خیلی وقته که از اون صحبت‌ها گذشته، معلوم نیست هنوز می‌خوان ۶۰ دلاری منتشرش کنن یا کمتر.
    از یه طرف شکل و شمایل بازی یه طوریه که آدم در نگاه اول فکر می‌کنه جمع و جوره، ولی از اون طرف خودشون توی همون مصاحبه گفتن بازی طولانی و بزرگیه و مأموریت‌های اصلی و فرعی روی هم ۱۰۰ ساعت میشه. حالا باید دید آخرش به کجا می‌رسه.

    بازی Little Devil Inside؛ شکار هیولاها به سبکی متفاوت

    آریا بهپور
    آریا بهپور | دوشنبه, ۱۷ آذر ساعت ۱۹:۲۴

    @𝓧-𝓐𝓑𝓑𝓐𝓢-𝓧
    سلام عباس عزیز
    حقیقتش خود مجله Edge روی این چیزها حساس هست و توی این مقاله هم به خاطر حساسیت‌شون چیز زیادی در مورد پایان بازی ننوشتن. منم همیشه دقت می‌کنم که چیزی اسپویل نشه و به نظرم این مطلب چیز خاصی در این زمینه نداره.
    فقط یه اشاره کوتاه به بعضی شخصیت‌ها و غول‌های بازی هست و یه سری ویژگی‌های روگ‌لایک که اونا هم چیز خاصی رو لو نمیدن و اکثراً قبل از انتشار بازی توی تریلرها نمایش داده شدن.
    ممنون از لطفت.

    نگاهی به ماجراهای تولید بازی Hades

    آریا بهپور
    آریا بهپور | دوشنبه, ۱۷ آذر ساعت ۱۹:۲۷

    @The Vampyre of Time and Memory
    سلام!
    چند ماه پیش اعلام کردن که دنبال این قضیه هستیم و بهش فکر می‌کنیم، ولی هنوز به طور رسمی نگفتن بازی برای چه پلتفرم‌های دیگه‌ای میاد.

    نگاهی به ماجراهای تولید بازی Hades

    آریا بهپور
    آریا بهپور | جمعه, ۱۴ آذر ساعت ۲۳:۰۷

    @K S
    سلام K S عزیز
    احتمالاً با شبیه‌ساز انجام داده باشن. البته من چند سال پیش که سراغ شبیه‌ساز این کنسول رفتم چیز درست حسابی پیدا نکردم، ولی شاید الآن چیزهای خوبی اومده باشه که بشه راحت بازی کرد و تصویر رو هم باهاش ضبط کرد.

    نگاهی به ماجراهای کنسول Virtual Boy، سنگین‌ترین شکست تاریخ نینتندو

    آریا بهپور
    آریا بهپور | سه شنبه, ۶ آبان ساعت ۲۳:۲۱

    @DC Dicaprio
    سلام DC Dicaprio عزیز
    این مصاحبه تازه دیروز عصر توی سایت Game Reactor منتشر شد! ممکنه بعضی جاها بخش‌های کوچیکی از مصاحبه رو به عنوان خبر کار کرده باشن، ولی فکر کردیم بد نیست اینجا کل مصاحبه رو بذاریم.

    مصاحبه فیل اسپنسر؛ از گیم پس و بازی‌های انحصاری تا استودیوهای جدید مایکروسافت

صفحه ۹ از ۲۴