').attr('href','https://cdn.zoomg.ir/zoomg/ui/css/fonts.min.css'));
شوهی یوشیدا متولد ۱۹۶۴ یکی از چهرههای سرشناس و تاثیر گذار در برند پلی استیشن است که رئیس سابق استودیوهای جهانی سونی هم به حساب میآید.
بازی Driveclub در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد و در آن زمان قرار بود نسخه رایگان یا پلیاستیشن پلاس بازی هم در کنار این نسخه عرضه شود. بدلیل مشکلاتی که در سرورهای این بازی بوجودآمد، نسخه رایگان بازی با تاخیری چند ماهه مواجه شد و حال سرانجام علاقهمندان از فردا میتوانند این نسخه را تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.
پس از کنفرانس سونی در E3 امسال عدهای بخاطر نمایش بسیار کوتاهِ هدست واقعی مجازی پروژه مورفیوس این کمپانی را مورد انتقاد قرار دادند. حال شوهی یوشیدا رئیس استودیوهای سونی در مصاحبهای ضمن جواب دادن به انتقادات، اطلاعات بیشتری از مراحل ساخت این هدست واقعیت مجازی را در اختیار هواداران قرار داد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
Horizon: Zero Dawn، بازی کاملا جدید استودیو گوریلا گیمز، محصولی بوده است که شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی را در گذشته بسیار نگران و مضطرب کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای بخش سرگرمیهای سونی ثابت کرده است که یکی از حرفهای ترین گیمرهای بازی انحصاری Bloodborne کنسول پلی استیشن 4 است. وی به تازگی ویدیویی از بازی خود منتشر کرده که این امر را ثابت میکند. در ادامه با زومجی همراه باشید
به تازگی اسکات رودی، مدیر بخش تولیدات پلیاستیشن شرکت سونی ، در مورد روابط کاری خود با شوهی یوشیدا، رییس استودیوهای سرگرمی سونی و همچنین علاقهی بسیار زیاد یوشیدا به بازی Bloodborne صحبتهای جالبی داشته است. با زومجی همراه باشید.
نه تنها بازی Bloodborne در زمینه کسب نمرات بسیارموفق ظاهر شد، بلکه این بازی در زمینه فروش هم موفق عمل کرده است. دقایقی پیش بخش سرگرمیهای سونی اعلام کرد پس از ۱۲ روز از عرضه این بازی، فروش آن به یک میلیون نسخه رسیده است.
شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای بخشِ سرگرمیهای دیجیتالی سونی مطمئن است که پروژه مورفیوس جدا از تحول تجربهی بازیها، برای پلیاستیشن 4 تبدیل به تکنولوژی بسیار مهمتری خواهد شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
شوهی یوشیدا، رییس استودیوهای جهانی سونی، کاملا میداند چه چیزی از واقعیت مجازی میخواهد. او عاشق سفر کردن است. مکانهای زیادی در سراسر دنیا هستند که او علاقه دارد آنها را ببیند. اما دوست ندارد برای حضور در آنها هزارجور مشکل و مانع را پشت سر بگذارد و چندین ساعت را در هواپیما و پیادهروی سپری کند.
در طول مراسم D.I.C.E، شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای سرگرمی سونی و لورن لَنینگ، خالق بازی دوستداشتنی Oddworld حضور پیدا کردند و صحبتهای جالبی را در رابطه با تاریخچهی سونی و پلیاستیشن انجام دادند. با زومجی همراه باشید.
به تازگی در بخش پیامرسان کنسول پلیاستیشن 4 مشکلاتی به وجود آمده که باعث شده کاربران در هنگام دریافت پیامها، نتوانند آنها را به راحتی پاسخ دهند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا ببینیم سونی به این مشکل چه واکنشی نشان داده است.