// دوشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

سونی: صنعت بازی تنها شروع کار پروژه مورفیوس خواهد بود

شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای بخشِ سرگرمی‌های دیجیتالی سونی مطمئن است که پروژه مورفیوس جدا از تحول تجربه‌ی بازی‌ها، برای پلی‌استیشن 4 تبدیل به تکنولوژی بسیار مهم‌تری خواهد شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
یوشیدا در طی مصاحبه‌ای با مجله رسمی پلی‌استیشن در بریتانیا گفت که واقعیت مجازیِ سونی قطعا در زمینه استفاده گسترش خواهد یافت. وقتی که از او در رابطه با تاثیر متقابل واقعیت مجازی با پلی‌استیشن 4 سوال شد او اینگونه پاسخ داد:
صنعت بازی تازه شروع کار پروژه مورفیوس است. ما همین الان هم از کمپانی‌های مختلف در حوزه‌های دیگر درخواست‌هایی برای پشتیبانی‌شان داشته‌ایم اما فعلا نمی‌توانیم به همه جواب مثبت دهیم. در حال حاضر تمرکز ما این است که کاری کنیم واقعیت مجازی در صنعت بازی جا بیفتد و بدون مشکل کار کند.
یوشیدا در ادامه توضیح داد که این تکنولوژی به شدت مستحکم و پایدار در پلی‌استیشن 4 اجرا خواهد شد. یک پارچگیِ هموار آن یکی از دلایلی است که باعث می‌شود پروژه مورفیوس بتواند بازی‌ها را با نرخ فریم ۱۲۰ و نرخ تاخیر کمتر از ۱۸ میلی ثانیه اجرا کند.
ما همه چیز را کنترل کرده‌ایم. استفاده‌ها و قابلیت‌های پروژه مورفیوس به همراه پلی‌استیشن در آینده بسیار گسترش خواهد یافت.
در بخشی دیگر از مصاحبه از یوشیدا در رابطه با بزرگ‌ترین چالش سونی به همراه برنامه واقعیت مجازی سوال شد و او در پاسخ گفت جذب مردم برای تجربه دستگاه:
تا وقتی که شما شخصا دستگاه را تجربه نکرده باشید نخواهید دانست که چه چیزی را از دست داده‌اید لذا چالش اصلی اینجا است. همراه بودن با چندین کمپانی دیگر مانند آکیولوس که قصد دارند تا این تکنولوژی را به مردم معرفی کنند بسیار فوق العاده است. ما به یکدیگر کمک می‌کنیم تا مخاطبان بیشتری را به تجربه این دستگاه جذب کنیم لذا این رقابت برای همه سودآور است.
حال باید تا سال بعد منتظر ماند و دید که آیا واقعیت مجازی می‌توانید آینده صنعت بازی باشد یا خیر، فیل اسپسنر رئیس ایکس‌باکس عقیده دارد باید فعلا صبر کرد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده