نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

بازی آنلاین ارزان روی پلی استیشن با مسترگیم

در این مطلب از روش‌هایی خواهیم گفت که امکان تجربه آنلاین بازی‌ها روی پلی استیشن را فراهم می‌کنند.

پلی استیشن، کنسولی که به‌راحتی می‌توان گفت چند سالی است پرطرفدارترین و پر فروش ترین کنسول در کشور ما به شمار می‌رود، ولی مسئله ای که کاربران همیشه با آن دست به گریبان بوده‌اند، قیمت بالای بازی های پلی استیشن است. البته خوب همواره روش هایی مانند اکانت های هکی و همچنین به اصطلاح کپی خور کردن دستگاه وجود داشته تا بتوان با قیمت‌های پایین‌تر نیز از بازی های مورد علاقه خود روی پلی استیشن بهره برد، ولی این روش‌ها با وجود ارزان بودن همواره مشکلاتی نیز دارند که مهم‌ترین آن عدم امکان اتصال دستگاه به اینترنت است. اگر می خواهید بدانید که چگونه می‌توان هم بازی دلخواه خود را با قیمتی بسیار ارزان تهیه کرد و هم محدودیت آنلاین کردن پلی استیشن خود را نداشته باشید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خطرها و نکات منفی استفاده از اکانت های هکی

اولین مسئله ای که ممکن است به ذهن شما برسد این است که وقتی می‌توان با هزینه ای بسیار کم بازی های زیادی را به‌صورت هکی یا کپی خور خرید و از آن‌ها استفاده کرد، دیگر چه نیازی به خرید نسخه اورجینال بازی‌ها است. این هزینه به قدری کم است که می‌توان به‌راحتی قید آنلاین کردن دستگاه را هم زد و به‌صورت آفلاین بازی کرد. ولی فراموش نکنید که در استفاده از اکانت های هکی و همچنین بازی های کپی خور، تنها مسئله قیمت و آنلاین کردن دستگاه وجود ندارد و مشکلات دیگری نیز ممکن است به‌وجود بیاید.

یکی از مهم‌ترین مضرات و خطرهای استفاده از اکانت های هکی این است که خطر بن شدن دستگاه شما را به‌شدت تهدید می‌کند. بله، ممکن است با خود فکر کنید که بارها این کار را کرده اید، ولی به مشکلی بر نخورده اید. حقیقت ماجرا هم این است که این مسئله به ندرت اتفاق می افتد، ولی به هر حال در صورت به‌وجود آمدن این اتفاق، ضرری که شامل حال شما می‌شود بسیار گران‌تر از چیزی است که ارزش خرید اکانت های هکی با قیمت بسیار پایین را داشته باشد.

بازی های دیجیتالی مستر گیم ایران

در رابطه با کپی خور کردن دستگاه هم به این نکته می‌توان اشاره کرد که به‌دلیل دستکاری شدن سیستم‌عامل دستگاه هنگام کپی خور کردن، احتمال پیش آمدن مشکلات سخت‌افزاری برای دستگاه وجود دارد. همچنین استفاده از نسخه های کپی خور بازی های پلی استیشن 4، به‌دلیل دردسرهایی که اجرای بازی‌ها برای کاربر دارند، با وجود ارزانی خیلی محبوب نبوده است.

آخرین ولی مهم‌ترین نکته هم اینکه با وجود کم هزینه بودن بازی های هکی و کپی خور، این هزینه هیچ برگشتی برای شما ندارد. یعنی شما یک بار برای نصب بازی هزینه ای پرداخت می‌کنید که بعدا و در صورت تمایل برای نصب بازی های جدید نیز باید مجدد آن هزینه را پرداخت کنید و درواقع این بازی‌ها قابل فروش مجدد نیستند.

حالا چه کنیم؟

خوب حالا و باتوجه‌به تمامی این تفاسیر، چه باید کرد؟ بازی های هکی و کپی خور که قابلیت آنلاین شدن ندارند و قابل فروش مجدد هم نیستند. دیسک های اورجینال بازی هم که گران هستند. پس راه‌حل چیست؟

شاید تا به حال اسم اکانت های قانونی به گوش شما خورده باشد و کامل با آن آشنایی داشته باشید. شاید هم یا اصلا نشنیده اید یا تفاوت آن‌ها با اکانت های هکی را نمی دانید. با مراجعه به وب سایت مسترگیم و مطالعه مطلب معرفی اکانت قانونی می‌توانید به‌صورت کامل با اکانت های قانونی آشنا شوید.

به‌طور خلاصه، اکانت های قانونی، درواقع نسخه دیجیتال و اورجینال بازی های پلی استیشن هستند که به‌صورت ظرفیتی فروخته می‌شوند. یعنی ما در وب سایت مسترگیم ایران، با ساخت اکانت هایی، نسخه های دیجیتال بازی های پلی استیشن را آماده کرده و با استفاده از قابلیت Console Sharing که از طرف خود سونی در دسترس کاربران قرار گرفته است، این اکانت ها را به سه کاربر به فروش می رسانیم. این مسئله باعث تقسیم شدن قیمت کل بازی شده، و هزینه خرید بازی برای مشتری ها به حد قابل‌توجه ای کاهش می یابد، بدون اینکه هر کدام از آن‌ها برای اجرای بازی خود دچار مشکل شوند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که این اکانت ها در تخفیفاتی که هر ماه توسط سونی برگزار می‌شود خریداری می گردند و این مسئله هم باعث می‌شود خرید بازی‌ها بسیار ارزان‌تر شوند. قیمت‌های فوق‌العاده اکانت های قانونی ما را در بخش تخفیفات ویژه وب سایت مسترگیم ایران می‌توانید مشاهده کنید.

کاور بازی های مختلف ویدیویی

همچنین یکی دیگر از مزایای خرید بازی به‌صورت دیجیتال و اکانت قانونی این است که شما می‌توانید تمامی بازی های مورد علاقه خود از استور پلی استیشن را به ما سفارش داده و اکانت آن را دریافت کنید. شاید برای شما زیاد پیش آمده باشد دنبال بازی خاصی بودید که دیسک آن در بازار یافت نمی‌شود. ولی حالا ما در وب سایت مسترگیم ایران ترتیبی را فراهم کرده ایم که بتوانید به‌راحتی به تمام بازی های منتشر شده برای پلی استیشن دسترسی داشته باشید.

اگر می خواهید دقیقتر متوجه اختلاف قیمت اکانت های قانونی و دیسک های بازی شوید، با مراجعه به بخش فروش دیسک های بازی پلی استیشن در وب سایت مسترگیم ایران می‌توانید قیمت دیسک های بازی را هم مشاهده کرده و تصمیم بگیرید که خرید دیسک به صرفه تر است یا اکانت! البته اگر طرفدار نسخه فیزیکی بازی‌ها هستید و حاضرید هزینه بیشتری بکنید تا دیسک بازی را داشته باشید، انواع دیسک های فیزیکی بازی های پلی استیشن نیز در فروشگاه مسترگیم در دسترس شما قرار دارند.

و نکته آخر، اکانت های قانونی، همانند دیسک، نسخه اورجینال بازی هستند و قابلیت فروش و جابجایی را نیز دارند. فروشگاه مسترگیم اکانت های قانونی شما را مجدد با قیمتی مناسب از شما خریداری یا با بازی دیگری که مورد علاقه شماست تعویض می‌کند. همچنین این اکانت ها دارای ضمانت مادام العمر است تا شما با خیال راحت بازی مورد علاقه خود را خریداری و دانلود کنید و تا هر زمانی‌که خواستید از آن لذت ببرید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده