نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۳

اعلام تاریخ عرضه بازی Trepang2 روی کنسول‌ها

بازی تیراندازی Trepang2 قرار است در اوایل اکتبر امسال روی کنسول‌های نسل نهم عرضه شود.

دو شرکت Team17 و Trepang در اوایل سال جاری بازی تیراندازی اول شخص Trepang2 را در دسترس بازیکن‌های کامپیوتر قرار دادند. در ادامه این بازی اکشن که حال و هوای آن تداعی‌کننده مبارزات .F.E.A.R است، تحسین منتقدان را برانگیخت و با استقبال بازیکنان استیم مواجه شد. حال توسعه‌دهندگان آماده عرضه این بازی روی پلتفرم‌های جدید هستند تا جامعه‌ی بزرگ‌تری از مخاطب‌ها را برای آن ایجاد کنند.

طبق اعلام دو استودیو Team17 و Trepang، بازیکنان کنسول‌های نسل نهم می‌توانند در کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ ۱۰ مهر (۲ اکتبر) امسال به تجربه بازی Trepang2 روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بپردازند. این بازی تیراندازی هم‌اکنون برای پیش‌خرید در فروشگاه‌های پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس قرار دارد. تیم توسعه‌ برای بازیکن‌های سفارش‌دهنده پاداشی شامل یک لباس اختصاصی درون بازی در نظر گرفته است.

بازی Trepang2 یک اثر سرگرم‌کننده به حساب می‌آید که داستان و محیط‌های مراحل آن در اولویت سازندگان نیست و در عوض روی ارائه تجربه‌ای اکشن و مفرح تمرکز داشته‌اند. بازیکن‌ها در Trepang2 انواع تفنگ‌ها را در اختیار دارند و باید با استفاده از توانایی‌های جالب از جمله کند کردن زمان و حمل همزمان دو سلاح، در مقابل مزدوران شرکت‌های فاسد و فرقه‌های مخفی قرار گیرند. باتوجه‌به تمرکز سازندگان روی اکشن و هوش مصنوعی بالای دشمنان، طرفداران سبک تیراندازی اول شخص احتمالا اوقات خوشی را در این بازی تجربه خواهند کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده