نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹

تایید مستند استن لی برای پخش از دیزنی پلاس با انتشار یک تریلر

مارول استودیو به مناسبت صدمین سالگرد استن لی، خالق شخصیت مرد عنکبوتی با انتشار تریلری کوتاه مستند این نویسنده را تایید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مستندی براساس شخصیت استن لی تولید شده است. به مناسبت صدمین سالگرد خالق شخصیت مرد عنکبوتی و بسیاری از شخصیت‌های محبوب دنیای کمیک مارول، مارول استودیو با انتشار تریلری کوتاه مستند استن لی را تایید کرد. این مستند قرار است در سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود، اما در حال حاضر تاریخ دقیق‌تری برای انتشار این مستند اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی مستند Stan Lee را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

استن لی در سال ۲۰۱۸ و در سن ۹۵ سالگی دار فانی را وداع گفت. استن لی و جک کربی از سال ۱۹۶۱ همکاری خود را با خلق مجموعه چهار شگفت‌انگیز آغاز کردند. پس از آن لی در خلق شخصیت‌ها و مجموعه‌های محبوبی که امروز بیشتر برای فیلم‌های خود شناخته می‌شوند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مرد عنکبوتی، بلک پنتر، هالک شگفت انگیز، آیرون من، ایکس من و اونجرز‌  اشاره کرد، نقش داشته است. 

اگرچه استن لی هرگز نقشی را در ایجاد و گسترش دنیای سینمایی مارول نداشته است، اما صحنه‌های کوتاه و افتخاری او همیشه به بخش جدا نشدنی فیلم‌های این مجموعه تبدیل شده و او حضور در تمامی فیلم‌های این مجموعه تا پایان فاز سوم MCU به‌همراه حضورهای افتخاری دیگر در برخی از فیلم‌های دیگر مارول را در کارنامه خود داشته است. اگرچه هنوز ساخت فیلمی براساس زندگی استن لی تایید نشده است، اما او پیش از مرگش گفته بود که دوست دارد لئوناردو دی‌کاپریو نقش او را بازی کند و حتی به شوخی گفت که از او قول گرفته است که نقش وی را در فیلم زندگینامه‌اش بازی کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده