نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

طرفداران Half-Life 3 از ولو خواستار توضیح در مورد فایل مرتبط در Dota 2 هستند

همانطور که پیش از این در زومجی خواندید، کمپانی ولو فایلی با نام «hl3.txt» در آخرین بروزرسانی Dota 2 Reborn  قرار داده که شایعات زیادی در مورد احتمال ساخت Half Life 3 به جریان انداخته است. حال جزییات جدیدی از این فایل منتشر شده که در ادامه مطلب زومجی می‌خوانید.

با استناد به محتویات فایل hl3.txt، کمپانی ولو به نکاتی مثل نقش آفرینی و زیپ‌لاین اشاره دارد. نمونه‌هایی از خطوط موجود در این فایل به شرح زیر هستند:

  • Attribute.prop_zipline.max_ride_speed ( به سرعت حرکت با زیپ‌لاین اشاره دارد)
  • NPCs that are in the same squad ( به نیرو‌های دشمن در بازی اشاره دارد و بر اساس آن این نیرو‌ها همواره در مبارزات یکدیگر را پشتیبانی خواهند کرد.
  • بر اساس خطوط موجود، اعضای دایمی تیم بازیکن به هیچ وجه از بازی حذف نخواهند شد، مگر این‌که در جریان داستان کشته شوند.
  • با دست‌کاری فایل متنی موجود، قادر هستید تا اعضای تیم بازیکن را وادار کنید که از دستورات شخصیت اصلی پیروی نکنند.

همانطور که در خبر پیشین اشاره کردیم، اطلاعات موجود در این فایل متنی ممکن است ناشی از یک شوخی ولو با گیمر‌ها باشد یا شاید هم یک اشتباه توسط این کمپانی باعث شده تا این فایل در بروزرسانی دوتا 2 دیده شود. به هرحال پس از انتشار خبر اول، افراد زیادی در توییتر و شبکه‌های اجتماعی تمایل خود را مبنی بر ساخته شدن قسمت سوم Half-Life نشان داده و ابراز امیدواری کرده‌اند که این فایل ساخت این اثر را تایید کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما این حرکت ولو تاییدی بر ساخت قسمت سوم بازی است؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot