نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱

یوبی‌سافت: برای تولید Assassin’s Creed: Syndicate، باید تا نسل هشتم صبر می‌کردیم

یکی از خصوصیات اصلی بازی Assassin’s Creed: Syndicate، گرافیک بسیار زیبای آن در دوران ویکتوریا لندن است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا دلیل اصلی این رخداد را جویا شوید.

برای نمایش جزئیات این زمان، باید ساختمان‌های بلند، خیابان‌های عریض و البته کالسکه‌های محبوب این دوره را با بالاترین جزئیات ممکن به مخاطب نشان داد.

مارک اَلِکسیس کوتِی، مدیر نوآوری بازی Assassin’s Creed: Syndicate، در مصاحبه اخیر خود گفته است تیم آن‌ها تا عرضه کنسول‌ها و تکنولوژی‌های نسل جدید قصد نداشته به این دوران سفر کند، چراکه کنسول‌های نسل هفتم نمی‌توانستند این جزئیات را به خوبی نمایش دهند:

برای تولید Assassin’s Creed: Syndicate، باید تا رسیدن تکنولوژی‌های جدید صبر می‌کردیم. ما دوست داشتیم لندن مدرنی را خلق کنیم که در واقع همان دوران ویکتوریا و انقلاب صنعتی را نشان می‌دهد. در نسل هفتم احساس کردیم تکنولوژی لازم برای خلق دنیایی که در آن کالسکه‌ها و مردمان زیاد، ساختمان‌های بلند و خیابان‌های عریض وجود ندارد. قرار دادن این جزئیات در بازی قدرت و تکنولوژی بالایی را می‌طلبد. به همین دلیل، برای نمایش دوران ویکتوریا لندن در مجموعه Assassin’s Creed، باید تا رسیدن تکنولوژی‌های نسل جدید صبر می‌کردیم.

بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند را بیان می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۱۹ نوامبر (بیست و هشتم آبان) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده