نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰

تریلر گیم پلی بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess منتشر شد

شرکت کپکام در مراسم امشب Xbox Partner Preview تریلر جدیدی از بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess را به نمایش گذاشت که اینبار گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشد.

کپکام با نمایش تریلر جدیدی از بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess، گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشت. Kunitsu-Gami یک بازی اکشن با حال‌هوا و ظاهر مبارزات ژاپنی است که برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس در دست ساخت است. اما جدیدترین ویدیو این بازی، نگاه نزدیک‌تری به گیم‌پلی استایلیش و مبارزات این بازی اکشن دارد.

در این تریلر شاهد حضور دشمنان الهام‌گرفته از افسانه‌های کشور آفتاب تابان هستیم و آن‌ها در حال تلاش برای کشتن شخصیت اصلی بازی هستند. همچنین فضای بازی یادآور سری Onimusha است و شمشیرزنی‌های کاراکتر بازی، حس و حال این مجموعه قدیمی را بازآفرینی می‌کند.

در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

تماشا از یوتیوب

بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess توسط موتور رزیدنت ایول توسعه یافته و برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. همچنین این اثر از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار خواهد گرفت.

در ادامه نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


mobogift Logo

حامی لایو زومجی از مراسم بازی های ایکس باکس: موبوگیفت سایت رسمی فروش گیفت کارت با تحویل فوری، پلی استیشن، استیم، ایکس باکس، آیتونز، تلگرام پرمیوم و...


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده