نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

جزئیات جذابی از Assassin's Creed Infinity فاش شد

یوبیسافت از Assassin's Creed Infinity به‌عنوان پلتفرم ارائه بازی‌ها و محتواهای سرویس-محور آتی مجموعه استفاده خواهد کرد.

اولین جزئیات از بازی Assassin's Creed Infinity با انتشار گزارش جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ دردسترس قرار گرفت و یوبیسافت تنها اطلاعات اندکی از آن را از زمان معرفی ارائه کرده  است. یوبیسافت می‌گوید که درواقع اینفینیتی به‌عنوان مرکز اصلی مجموعه عمل می‌کند و نسخه‌های آتی اساسینز کرید ازجمله Red ،Hexe و Invictus ازطریق این پلتفرم عرضه خواهند شد.

اکنون اینسایدر گیمینگ ویدیویی از Assassin's Creed Infinity را مشاهده کرده است که در آن کاربر می‌تواند ازطریق هاب اصلی وارد بازی Assassin's Creed Red شود و تجربه خود را بدون نیاز به انتظار برای شروع بازی از لحظه توقف قبلی ادامه دهد. علاوه‌براین به‌نظر می‌رسد که تمرکز اصلی اینفینیتی ارائه محتواهای لایو-سرویس باشد که همه آن‌ها در زمان امروزی جریان دارند. یوبیسافت این هاب را همزمان با عرضه Assassin's Creed Red راه‌اندازی می‌کند و شامل المان‌های آشنای بازی‌های لایو-سرویس خواهد بود. 

بازیکن‌ها می‌توانند ازطریق فروشگاه The Exchange انواع آیتم‌های تزئینی روزانه و هفتگی را برای شخصی‌سازی قهرمان‌های Assassin's Creed Red با نام نائوئه و یاسوکه خریداری کنند. علاوه‌بر بخش The Exchange، پلتفرم Infinity ویژگی Synchronisation را دردسترس گیمرها قرار می‌دهد که شامل مأموریت‌هایی به نام Project برای هر پروتاگونیست است.

شخصیت‌های سری Assassin’s Creed

این مأموریت‌ها درواقع بتل‌پس‌های کوچکی به‌حساب می‌آیند که هرکدام وظیفه روایت داستانی کوتاهی از قهرمان‌های مجموعه را برعهده دارند و پس از تکمیل به بازیکن‌ها پاداش می‌دهند. این مأموریت‌ها به‌طور منظم روی پلتفرم اینفینیتی دردسترس قرار می‌گیرند و بیشتر روی بسته‌های الحاقی آینده و بازی‌های جدید تمرکز خواهند داشت. همچنین یوبیسافت قصد دارد از این مأموریت‌ها برای حفظ بازیکن‌های فعال در زمان کمبود محتوا بهره ببرد.

به‌نظر می‌رسد که پلتفرم Infinity به یوبیسافت کمک می‌کند تا هر دو سال یک نسخه اصلی از مجموعه را به‌همراه تجربه‌های کوچک‌تر دردسترس بازیکن‌ها قرار دهد؛ طوری‌که عرضه نسخه Red برای اواخر سال جاری برنامه‌ریزی شده است و درکنار آن تجربه چندنفره Invictus برای سال ۲۰۲۵ و بازی Hexe برای سال ۲۰۲۶ در دست توسعه قرار دارند. بازی Hexe تاریک‌ترین نسخه مجموعه توصیف می‌شود که دارای یک قهرمان زن با نام احتمالی السا است.

از دیگر پروژه‌های Assassin's Creed می‌توان به Obsidian (ریمیک بازی Black Flag)، Nebula (با روایت داستانی در هند، قلمرو آزتک و مدیترانه)، Raid (بازی چهارنفره رایگان کو-آپ PvE)، Echoes (یک بازی چندنفره دیگر) و یک ریمیک نامعلوم از این مجموعه اشاره کرد که همه آن‌ها تا پایان دهه روانه بازار می‌شوند. درحال‌حاضر معلوم نیست که یوبیسافت علاوه‌بر بلک فلگ روی بازسازی کدام نسخه اساسینز کرید کار می‌کند. 


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده