نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۳

مایکروسافت احتمالا به‌زودی رویدادی برای نمایش بازی‌های بزرگ برگزار می‌کند

همانند سال گذشته، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت طی روزهای آینده قرار است با برگزاری رویداد Xbox Developer Direct از پروژه‌های جدید خود رونمایی کند.

اگر از طرفداران اکوسیستم مایکروسافت باشید، احتمالا به یاد دارید که دقیقا سال گذشته در ماه ژانویه ۲۰۲۳ ردموندی‌ها با برگزاری رویدادی تحت عنوان Xbox Developer Direct بازی‌هایی چون Redfall، بازی Forza Motorsport و Minecraft Legends را نمایش داد و بازی Hi-Fi Rush را معرفی و عرضه کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی شایعاتی مطرح شده است که مایکروسافت برای سال ۲۰۲۴ نیز برنامه‌ای مشابه برای علاقه‌مندان خود تدارک دیده است. براساس شایعات و اخبار غیررسمی منتشر شده‌، مایکروسافت قرار است در رویداد Xbox Developer Direct سال ۲۰۲۴ آثار موردانتظاری مثل Senua’s Saga: Hellblade 2، بازی Towerborne و همینطور ساخته جدید استودیوی Double Fine Productions، خالق بازی Psychonauts را به نمایش بگذارند.

یوتیوبر اسپانیایی با نام eXtas1s با ادعای چنین موضوعی پا را فراتر گذاشته و اعلام کرده است که مایکروسافت در نظر دارد همانند بازی Hi-Fi Rush که همزمان با معرفی در رویداد سال گذشته عرضه شد، امسال نیز اثری را روانه بازار کند. البته هنوز این موضوع تایید نشده است که آیا قرار است بازی مورد بحث با فاصله چندین روز از معرفی خود در دسترس عموم قرار گیرد یا روز معرفی می‌توانیم آن را تجربه کنیم. طبق شواهد به‌نظر می‌رسد این بازی قرار است جدیدترین ساخته استودیوی دابل فاین با اسم KILN باشد.

مایکروسافت اواخر سال ۲۰۲۳ علامت تجاری KILN را ثبت کرده است. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده مایکروسافت برنامه‌ ویژه‌ای برای علاقه‌مندان خود در نظر دارد یا تمام صحبت‌های مطرح شده تنها یک شایعه بی‌اساس بوده است. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده