نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰

تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس بالدرز گیت ۳ در گیم اواردز اعلام می‌شود

استودیو لاریان تایید کرد که بازی Baldur's Gate 3 در ماه آینده برای کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

استودیو لاریان تاکنون چند بار اعلام کرده است که بازی Baldur's Gate 3 تا پایان سال ۲۰۲۳ برای کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. با اینکه نیمی از ماه نوامبر سپری شده است، هنوز هم تاریخ انتشار نهایی این بازی مشخص نیست.

 استودیوی لاریان با انتشار پست جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به‌طور رسمی تأیید کرد که بازی Baldur’s Gate 3 در ماه دسامبر سال جاری برای کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. بااین‌حال هنوز نمی‌دانیم که این نسخه در چه تاریخی تقدیم طرفدارها می‌شود. این توسعه‌دهنده اعلام کرد که در مراسم گیم آواردز ۲۰۲۳ از تاریخ عرضه نسخه ایکس باکس بالدرز گیت ۳ رونمایی می‌شود.

در بیانیه استودیو لاریان آمده است: «کاربران ایکس باکس می‌دانیم که به‌دنبال اطلاعات بیشتری از بازی Baldur's Gate 3 هستید. این بازی برای انتشار در ماه دسامبر برنامه‌ریزی شده است. شما را در مراسم گیم اواردز برای اعلام تاریخ انتشار دقیق این نسخه خواهیم دید.»

مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شده بود که ادعا می‌کرد بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برای کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. نظر به اینکه مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) برگزار می‌شود، می‌توان گفت که این شایعه حقیقت نداشته است. البته برخی از طرفدارها فکر می‌کنند که شاید استودیوی لاریان قصد داشته باشد تا در گیم آواردز اعلام کند که بازی در طی برگزاری مراسم برای ایکس باکس در دسترس قرار گرفته است.

بازی Baldur’s Gate 3 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5 قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده