// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۲

ادای احترام Starfield به طرفدار بتسدا که قبل از عرضه بازی درگذشت

شرکت بتسدا به یکی از طرفداران خود که قبل از عرضه Starfield درگذشت، درون بازی ادای احترام کرده است.

شرکت بتسدا در بازی Starfield برای یکی از طرفدارانی است که قبل از عرضه بازی درگذشت، یک ادای احترام قرار داده است. یک کاربر ردیت با نام HunterWorld در ساب‌ردیت استارفیلد پستی از کشف خود از «یادداشت الکس هی» گذاشت که نوشته: «خطاب به تمامی دوستان و دیگر کاوشگران همراه. من همیشه در استارفیلد با شما هستم. همیشه دوست‌دار شما هستم؛ الکس هی».

گفتنی است ایشان یک طرفدار این بازی بود که امسال به خاطر سرطان فوت کرد. وقتی بتسدا در اوایل مارس از تأخیر استارفیلد تا سپتامبر خبر داده بود، او در ساب‌ردیت بازی ناامیدی خود را از این اتفاق اعلام کرد و نوشت نمی‌تواند آن را تجربه کند.

نامه یکی از طرفداران درگذشته Starfield در بازی

او گفت به‌شدت منتظر عرضه بازی در نوامبر گذشته بود. زیرا از ماه‌ها قبل درمان سرطان خود را متوقف کرده بود و قصد داشت برای حواس‌پرتی استارفیلد را بازی کند. در ماه می، طرفداران از بتسدا خواستند پس از فوت هی به او ادای احترام کند. زیرا این سازنده قبلا هم چنین اقداماتی را انجام داده بود. در فال‌اوت ۴، بتسدا در Nuka World، آخرین بسته الحاقی بازی با اضافه کردن یک NPC به فردی احترام گذاشته بود.

چند سال قبل هم بتسدا گفته بود اضافه کردن یادواره‌ای برای کولتون «کلت» مردیث، طرفدار مرحوم اسکایریم را در نظر خواهد گرفت و قرار است در The Elder Scrolls 6 یک شخصیت غیرقابل بازی با اقتباس از شیرلی کاری، مادربزرگ اسکایریم وجود داشته باشد.

بازی استارفیلد هم‌اکنون برای خریداران نسخه‌های مخصوصی از بازی عرضه شده و در روز ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای دیگر افراد هم منتشر خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده