// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۷

احتمال تولید قسمت جدید سری بازی ترسناک Siren سونی

شرکت سونی علامت تجاری جدیدی برای مجموعه Siren ثبت کرده که احتمال دارد به بازگشت آن مرتبط باشد.

اخیرا شرکت سونی یک علامت تجاری جدید برای Siren که یکی از به‌یادماندنی‌ترین مجموعه‌های ترسناک این شرکت است و از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ عرضه می‌شد، ثبت کرده است. این سری که با نام Forbidden Siren هم شناخته می‌شود، ابتدا برای پلی استیشن 2 عرضه شده بود و اکنون تمدید علامت تجاری آن ممکن است به تمایل سونی برای احیای این سری اشاره داشته باشد. البته مشخص نیست این بازگشت به‌صورت انتشار یک ریمستر یا فقط عرضه‌ی مجدد نسخه‌های قدیمی خواهد بود یا واقعا یک بازی جدید Siren تولید خواهد شد.

سری Forbidden Siren در بخش آثار ترسناک PS2 دست‌نیافتنی بود و در آن بازیکنان کنترل چندین شخصیت خاص را برعهده می‌گرفتند که هرکدام قابلیت دیدن بازی ازطریق دیگران را داشت. اکنون در یک مبارزه سخت برای بقا، بازیکنان باید محیط‌های تاریک و مریض را کاوش کنند، به مبارزه با شیبیتوها بپردازند یا از دست آن‌ها فرار کنند و از قابلیت خود برای برنامه‌ریزی بهره ببرند.

با وجود گذشت بیست سال از زمان عرضه، این بازی همچنان می‌توانند طرفداران خود را در سراسر جهان بترساند؛ هرچند Siren به خاطر میزان سختی با انتقاداتی رو‌به‌رو شد. گفتنی است شرکت سونی به مناسبت بیست سالگی این سری، آلبوم موسیقی متن بازی را در روز ۹ مرداد (۱ اوت) منتشر کرد و شاید بین این دو اتفاق ارتباطی وجود داشته باشد.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده