نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۹

انتشار بازی Alan Wake 2 با ۱۰ روز تأخیر

شرکت رمدی اینترتینمنت اعلام کرد که بازی Alan Wake 2 را با ۱۰ روز تأخیر در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

ظاهرا امسال همه توسعه‌دهندگان و ناشران تصمیم دارند تا برجسته‌ترین بازی‌های خود را در ماه اکتبر روانه بازار کنند. بازی Alan Wake 2 یکی از آثاری است که برای انتشار در ماه اکتبر در نظر گرفته شده است. در همین ماه بازی Marvel’s Spider-Man 2، بازی Forza Motorsport، بازی Super Mario Bros. Wonder و بازی Assassin’s Creed Mirage نیز عرضه می‌شود که بحث‌های زیادی درباره تأثیر منفی انتشار همزمان آن‌ها شکل گرفته است.

ظاهرا شرکت Remedy Entertainment به چنین مواردی نیز توجه کرده است. زیرا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده با انتشار یک توئیت جدید از انتشار بازی Alan Wake 2 با ۱۰ روز تأخیر خبر داد. با اینکه الن ویک ۲ همچنان در ماه اکتبر به‌دست گیمرها می‌رسد، اما طرفدارها اکنون به‌جای تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ (۱۷ اکتبر ۲۰۲۳) باید در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۲ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۳) منتظر تجربه این بازی مورد انتظار ترسناک بقامحور باشند.

شرکت رمدی اینترتینمنت اظهار داشت: «اکتبر ماه شگفت‌انگیزی برای بازی‌های ویدیویی است و امیدواریم که این تأخیر فرصت مناسبی را برای همه بازیکن‌ها فراهم کند تا بتوانند از بازی‌های مورد علاقه خود لذت ببرند». بازی Alan Wake 2 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر توسعه می‌یابد. اواخر ماه جاری جزئیات بیشتری از این بازی در افتتاحیه مراسم گیمزکام تحت عنوان Opening Night Live منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده