نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۴

عرضه Call of Duty: Modern Warfare 3 با قیمت ۷۰ دلار

شرکت اکتیویژن رسما تایید کرد بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 با قیمت ۷۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دو روز دیگر تا رونمایی کامل از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 زمان باقی مانده است و طرفداران سبک تیراندازی اول‌شخص منتظر دریافت جزئیات بیشتر از آن هستند. شایعه‌ها در گذشته ادعا کرده بودند اکتیویژن نسخه بعدی کالاف دیوتی را به‌عنوان دنباله مستقیم کمپین Call of Duty: Modern Warfare 2 و در قالب یک بسته گسترشی عرضه خواهد کرد، اما درنهایت تایید شد که این دنباله یک بازی کامل خواهد بود.

با اینکه هنوز مشخص نشده است بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 نسبت به نسخه قبل تا چه اندازه پیشرفت خواهد داشت و چه تغییراتی روی آن اعمال می‌شود، اکتیویژن اخیرا قیمت ۷۰ دلاری آن را تایید کرد. یکی از مدیران روابط عمومی اکتیویژن در این‌باره توضیح داد: «همان‌طور که در چند کنفرانس گزارش مالی سه‌ماهه اکتیویژن بلیزارد گفته شد، Call of Duty: Modern Warfare 3 یک بازی پریمیوم است و به همین خاطر قیمت آن ۷۰ دلار خواهد بود».

این خبر جای تعجب چندانی ندارد. چرا که کالاف دیوتی یکی از فرنچایزهای AAA است که نسخه‌های اخیر آن با قیمت ۷۰ دلار عرضه شده‌اند. به‌گفته اکتیویژن، در حال حاضر ۷ استودیو از جمله اینفینیتی وارد در توسعه بازی کالاف دیوتی جدید مشارکت دارند. حضور تری‌آرک در جمع این گروه شایعه تجربه زامبی جدید را تقویت کرده است که احتمالا رایگان باشد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری ایکس عرضه شود. طبق گزارش‌ها، نسخه بتای این بازی در ماه اکتبر آغاز می‌شود و پیش‌فروش‌های پلی‌ استیشن تایید کرده‌اند که بازیکنان این پلتفرم پنج روز زودتر به تجربه بتا دسترسی پیدا خواهند کرد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی کالاف دیوتی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده