// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۴

آهنگساز Elden Ring و Bloodborne از استودیو فرام سافتور جدا شد

آهنگساز بازی‌هایی مثل الدن رینگ و بلادبورن تایید کرد از استودیو فرام سافتور جدا شده است و به‌عنوان فریلنسر کار خواهد کرد.

یکی از اعضای استودیو فرام سافتور جدایی خود را از این استودیو اعلام کرد. یوکا کیتامورا، آهنگساز الدن رینگ، بلادبورن و دیگر آثار این استودیو در توییتر جدایی خود را تایید کرد: «می‌خواهم امروز خبری را اعلام کنم. من تصمیم به ترک فرام سافتور، شرکتی که در آن کار می‌کردم گرفته‌ام و از ماه اوت یک آهنگساز فریلنسر خواهم بود».

کیتامورا در سال ۲۰۱۳ به استودیو ژاپنی ملحق شد و کار خود را با بازی Armored Core: Verdict Day شروع کرد. ایشان سپس روی دارک سولز ۲، بلادبورن، دارک سولز ۳، Deracine، سکیرو و الدن رینگ کار کرد. مشخص نیست آیا ایشان در ساخت موسیقی Armored Core 6، بازی جدید این استودیو هم دخیل بود یا خیر.

گفتنی است Shadow of the Erdtree، اولین بسته گسترش دهنده الدن رینگ در ماه فوریه معرفی شده بود. اما جزئیات تکمیلی و تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست. همچنین باندای نامکو، ناشر این ویدئوگیم اخیرا یک کانال یوتیوب برای موسیقی‌های بازی‌های خود شامل آثار FromSoftware تأسیس کرده بود.

آنتونی ماکاره، مدیر ارشد بازاریابی و فروش باندای نامکو اروپا در این‌باره گفته بود: «موسیقی یکی از اجزای اصلی است که می‌تواند یک بازی ویدیویی را به سفری حماسی تبدیل کند تا برای همیشه در ذهن بازیکنان باقی بماند. افتتاح این کانال موسیقی بازی نحوه اشتراک‌گذاری خاطره‌انگیزترین موسیقی‌های بازی‌های ما با بیشترین افراد و گسترش مجموعه‌های خود خارج از دنیای ویدیوگیم است. می‌خواستیم طرفداران ما این ماجراجویی‌ها را به دنیای روزانه خود بیاورند و داستان‌های جدیدی کشف کنند».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده