// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۷

اخراج بیش از ۳۰ کارمند استودیو سازنده The Calisto Protocol

استودیو استرایکینگ دیستنس در جریان یک بیانیه توضیح داد که ۳۰ نفر را در در راستای تنظیم مجدد اولویت‌ها برای پروژه‌های فعلی و آینده، اخراج کرده است.

به‌تازگی یکی از کاربران توییتر به نام Timur222 متوجه پست‌های جدیدی در لینکدین شده که خبر از اخراج کارمندان استودیو استرایکینگ دیستنس می‌داد و برخی از این کارمندان، اعضای کلیدی تیم بوده‌اند. همچنین در ادامه، رسانی آی‌جی‌ان با پیگیری این موضوع و صحبت با استودیو استرایکینگ دیستنس خبر اخراج کارمندان را تایید کرده است.

استودیو استرایکینگ دیستنس دراین‌باره می‌گوید «استودیو استرایکینگ دیستنس و KRAFTON تغییرات استراتژیک را پیاده‌سازی کرده‌اند تا اولویت‌های خود برای موفقیت پروژه‌های فعلی و آینده را مجددا تنظیم کنند. متاسفانه این تغییرات روی ۳۲ کارمند تأثیرگذار بوده است. گرامی‌داشت مشارکت ارزشمند هریک از اعضای جا شده از تیم با حمایت مادی در قالب سرویس‌های جابه‌جایی و بسته‌های جدایی معنادار، از اولویت‌های اصلی ما در این لحظه سخت است».

استودیو استرایکینگ دیستنس تابه‌امروز تنها یک بازی AAA به نام The Calisto Protocol را عرضه کرده است. مدتی پیش هم اولین بسته الحاقی آن با نام Final Transmission در اختیار کاربران قرار گرفت. همچنین به‌روزرسانی‌های مختلفی برای این بازی و بسته الحاقی آن منتشر شده است تا مشکلات مختلفی نظیر ایرادهای ری‌تریسینگ روی نسخه پی سی برطرف شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده