نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۸

احتمال عرضه بازی Somerville برای کنسول‌های پلی استیشن

به‌نظر می‌رسد که بازی Somerville به‌زودی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

براساس گزارش وبسایت Pushsquare، بازی Somerville احتمالاً در آینده نزدیک برای کنسول‌های پلی استیشن عرضه می‌شود. ظاهراً وبسایت Exophase فهرستی از تروفی‌های این بازی ماجراجویی و ۲.۵ بعدی را برای پلی استیشن 4 منتشر کرده است که برنامه‌ریزی برای پورت این بازی روی پلی استیشن را تأیید می‌کند.

این فهرست تروفی‌ها دقیقاً با ورژن پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و سری اس این بازی یکسان بوده و البته که با تروفی پلاتینیوم برای کاربران پلی استیشن همراه است. بازی High on Life از استودیوی Squanch Games که اخیراً روی کنسول‌های سونی عرضه شده نیز همین روند را طی کرده و بعد از اینکه فهرست تروفی‌های آن برای پلی استیشن فاش شد، یک روز بعد روی این پلتفرم منتشر شد.

اما معلوم نیست که عرضه‌ی بازی Somerville نیز به همین سرعت صورت بگیرد. به هر حال معرفی این بازی برای پلی استیشن در آینده نزدیک بسیار محتمل است. بازی Somerville اولین‌بار در نوامبر سال ۲۰۲۲ منتشر شد و بازخوردها نسبت به آن مثبت بود و امتیاز ۷۱ را در متاکریتیک کسب کرد. این بازی توسط استودیوی جامپ شیپ به رهبری مؤسس استودیو Playdead ساخته شده و بین اولین پروژه استودیو جامپ شیپ و بازی‌های Limbo و Inside شباهت‌های زیادی به چشم می‌خورد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده