نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۹

تاریخ پخش فصل سوم سریال The Bear با انتشار یک تیزر اعلام شد

شبکه FX و هولو با انتشار یک تیزر کوتاه تاریخ پخش فصل سوم سریال The Bear را رسما تایید و اعلام کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ بازگشت سریال خرس تایید و اعلام شده است. شبکه FX و سرویس استریم هولو اعلام کردند که تمامی قسمت‌های فصل سوم سریال The Bear که شامل ۸ قسمت می‌شود، در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۷ تیر ۱۴۰۳) از سرویس استریم هولو پخش خواهند شد. همچنین اولین تیزر فصل سوم این سریال کمدی درام تحسین شده هم منتشر شده است که حاوی تصویر خاصی نیست و بیشتر جنبه تایید تاریخ پخش فصل سوم آن را دارد که در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال The Bear همچنین برای فصل چهارم هم تمدید شده که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم و چهارم این سریال کمدی به شکل پشت سر هم انجام شده است. سریال The Bear داستان یک آشپز جوان به‌نام کارمن برزاتو را دنبال می‌کند که به خانه خود در شیکاگو بازگشته است تا کنترل مغازه ساندویچ ایتالیایی و خانوادگی را پس از خودکشی برادرش بر عهده بگیرد. فصل اول این سریال کمدی نامزد دریافت ۱۳ جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی سال شده است.

جرمی آلن وایت، ابن ماس-بچراک، آیو ادبیری، لایونل بویس، لیزا کولون زایاس، متی متیسون، ابی الیوت، الیور پلت، کریس وایتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه کروانتس و کوری هندریکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Bear حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر استورر و جوآنا کالو وظیفه ساخت سریال The Bear را بر عهده دارند که برای ساخت فصل سوم و چهارم این سریال کمدی درام نیز بازگشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده