نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲

اسکوئر انیکس گزینه‌های عرضه دی‌ال‌سی برای فاینال فانتزی 16 را بررسی می‌کند

تهیه‌کننده فاینال فانتزی 16 تایید کرد شرکت اسکوئر انیکس در حال بررسی گزینه‌های روی میز برای انتشار بسته الحاقی است.

طرفداران مجموعه فاینال فانتزی با انتشار دنباله‌ها، نسخه‌های فرعی یا بسته‌های الحاقی غریبه نیستند. اما هنوز مشخص نیست که اسکوئر انیکس برای بازی Final Fantasy 16 چه برنامه‌ای دارد. در گذشته تیم سازنده این بازی بارها تاکید کردند که داستان فاینال فانتزی 16 بدون هیچ محتوای الحاقی کامل است و نیازی به داستان بیشتر برای پایان‌بندی آن نخواهد بود. با این وجود نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده فاینال فانتزی 16، قبل از عرضه بازی در مصاحبه‌ای توضیح داد که در صورت استقبال بالای بازیکنان از این اثر اکشن نقش‌آفرینی، اسکوئر انیکس عرضه دی‌ال‌سی برای آن را بررسی خواهد کرد.

طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، بازیکنان استقبال خوبی از فاینال فانتزی 16 داشته‌اند و فروش بیش از ۳ میلیون نسخه‌ای روی پلی استیشن 5 نشان‌دهنده عملکرد بسیار خوب آن است. با درنظرگرفتن این موضوع به نظر می‌رسد که عرضه محتوای الحاقی در حال بررسی باشد. در همین راستا اخیرا نائوکی یوشیدا در مصاحبه اخیر با GamerBraves، به سوالی پیرامون احتمال عرضه دی‌ال‌سی برای فاینال فانتزی 16 پاسخ داد. او گفت که تیم سازنده از تقاضا برای محتوای جدید بیشتر در دنیای Valisthea آگاه است و اسکوئر انیکس به گزینه‌های مختلف فکر می‌کند.

این تهیه‌کننده در ادامه توضیح داد: «در زمان برنامه‌ریزی ساخت فاینال فانتزی 16، تنها توسعه یک داستان کامل را در نظر داشتیم تا بازیکنان بتوانند از ۱۰۰ درصد تجربه آن از ابتدا تا انتها و بدون هیچ بسته الحاقی لذت ببرند. فکر می‌کنم ما توانستیم این کار را انجام دهیم. در حال حاضر بازخورد بازیکنانی را که به تجربه بازی پرداخته‌اند، دریافت می‌کنیم. بسیاری از آن‌ها می‌خواهند چیزهای بیشتری از داستان را ببینند و ما این را می‌دانیم و درک می‌کنیم. ما عرضه دی‌ال‌سی را در نظر می‌گیریم و سپس به گزینه‌هایی که برای حرکت رو به جلو داریم، فکر می‌کنیم. بنابراین امیدوارم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن با شما داشته باشیم».

در حال حاضر نسخه کامپیوتر بازی فاینال فانتزی 16 در دست ساخت است. بنابراین باید ببینیم اسکوئر انیکس چگونه توسعه محتوای الحاقی احتمالی و عرضه آن روی کنسول PS5 و در آینده پلتفرم PC را برنامه‌ریزی خواهد کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی فاینال فانتزی 16 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده