// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۲

واکنش منتقدین به بازی Dead Island 2

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Dead Island 2 منتشر شده و شاهد عملکرد نسبتا خوبی از جدیدترین ساخته استودیو دمباستر هستیم.

وقتی صحبت از بازی‌های زامبی‌محور می‌شود، Dead Island یکی از نام‌هایی است که بازیکنان از آن یاد خواهند کرد. محصولی که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و توانست بازخوردهای قابل قبولی را کسب کند. حال نوبت به نسخه دوم این سری یعنی Dead Island 2 رسیده است. محصولی که ۱۰ سال پس از اتفاقات Dead Island و Dead Island: Riptide روایت می‌شود.

Dead Island 2 برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، اما شرایط توسعه سختی را پشت سر گذاشت. در ابتدا قرار بود این بازی توسط استودیو یگر دولوپمنت (Yager Develompent) توسعه داده شود، اما در سال ۲۰۱۵ وظیفه توسعه بازی به استودیو سومو دیجیتال منتقل شد. همه این موارد در حالی است که سامو دیجیتال هم در آخر کنار گذاشته شد و در سال ۲۰۱۹ دمباستر، استودیو داخلی دیپ سیلور، وظیفه توسعه Dead Island 2 را برعهده گرفت.

حال به‌تازگی میانگین امتیازات Dead Island 2 منتشر شده و در ادامه، می‌توانید بخشی از نظرات منتقدان این بازی را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Dead Island 2

  • سازنده: دمباستر
  • ناشر: دیپ سیلور
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • سبک: اکشن بقا و ترسناک
  • تاریخ عرضه: یک اردیبهشت

گیم پلی بازی Dead Island 2

گیمینگ‌بولت: ۸۰ از ۱۰۰

Dead Island 2 یک بازی خارق‌العاده و متحول کننده نیست، اما سرگرمی بسیاری را به ارمغان می‌آورد.

وی‌جی‌سی: ۸۰ از ۱۰۰

بهترین بازی‌ها مهم‌ترین سؤال‌ها را می‌پرسند. برای Dead Island 2 هم سؤال این است که «آیا فکر می‌کنید قطعه قطعه کردن زامبی‌ها در این بازی بامزه و جالب است؟» اگر جواب شما به این سؤال «بله» خواهد بود، قطعا با آن سرگرم خواهید شد.

گیم اینفورمر: ۷۸ از ۱۰۰

این بازی تا مدت‌ها با من باقی‌ نخواهد ماند، اما مطمئن نیستم که آیا هدف اصلی بازی همین مورد [تجربه طولانی مدت] بوده است یا خیر. استودیو دمباستر با ساخت Dead Island 2 قصد داشته تا مخاطب بهونه لازم را برای کشتن زامبی‌ها در خشن‌ترین حالت ممکن برای یک یا دو آخر هفته خود را داشته باشد.

گیمزرادار: ۷۰ از ۱۰۰

بریدن زامبی‌ها در بهترین حالت ممکن. Dead Island 2 ایده‌های ساده را گرفته و آن‌ها را به بهترین شکل در یک بازی سرگرم کننده و خوش‌ساخت استفاده کرده است. این تنها بخش خوب است و همین به‌تنهایی سبب شده تا بازی خودنمایی کند.

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

Dead Island 2 یک بازی ماجراجویی خنده‌دار با خشونت و سرعت بالا و محصول زامبی کشی لایقی است. بااین‌حال، خارج از حس شوخ‌طبعی و طنز خود، فاقد خلاقیت است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده