نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

احتمال انتشار بازی Immortals of Aveum در جولای ۲۰۲۳

یک افشاگر سرشناس ادعا کرد که بازی فانتزی اول-شخص شوتر Immortals of Aveum استودیو Ascendant در ماه ژوئیه روانه بازار می‌شود.

استودیو مستقل Ascendant از اولین بازی خود به اسم Immortals of Aveum در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ رونمایی کرد. با اینکه تریلر معرفی این بازی نسبتا کوتاه بود، اما توجه برخی از بازیکن‌ها را به خود جلب کرد. این بازی که تحت برند EA Originals منتشر می‌شود، توسط کارگردان هنری آثاری نظیر Dead Space و Call of Duty: Advanced Warfare توسعه می‌یابد و نوید ارائه یک کمپین تک‌نفره فانتزی شوتر اول-شخص را می‌دهد.

خوش‌بختانه ظاهرا بازیکن‌ها نباید زمان زیادی را برای تجربه بازی Immortals of Aveum منتظر بمانند. همان‌طور که Billbul_Kun در توئیتر ادعا کرد، این بازی برای انتشار در تاریخ ۲۹ تیر (۲۰ ژوئیه) در نظر گرفته شده است. نظر به اینکه فاصله زیادی تا این تاریخ نداریم، احتمالا تردیدهایی درباره ادعای این افشاگر سرشناس به‌وجود آمده است. اما استودیو Ascendant اخیرا تأیید کرد که «به‌زودی» جزئیاتی از نخستین پروژه‌ی خود را به اشتراک می‌گذارد.

درحال‌حاضر بازی Immortals of Aveum مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمانی نامعلوم در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. هنوز تاریخ انتشار دقیق این بازی مشخص نیست و بازیکن‌ها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر در هفته‌های آتی باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده