// سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۴

سهم بالای نسخه PS5 بازی Crisis Core Final Fantasy VII Reunion از فروش آن در بریتانیا

هفتاد درصد فروش فیزیکی بازی Crisis Core Final Fantasy VII Reunion در کشور بریتانیا مختص به نسخه پلی استیشن 5 این اثر بوده است.

کریستوفر درینگ از رسانه GameIndustry در توییتر اعلام کرده هفتاد درصد فروش فیزیکی بازی Crisis Core Final Fantasy VII Reunion در بریتانیا برای نسخه پلی استیشن 5 این اثر بوده است. آخرین اثر شرکت اسکوئر انیکس از مجموعه فاینال فانتزی ۷ که درواقع نسخه ریمستری از بازی اصلی است که در سال ۲۰۰۸ برای پلی استیشن پورتال عرضه شده بود، در هفته اول عرضه خود رتبه هشتم چارت را از آن خود کرد که برای یک نسخه ریمستر جایگاه بدی نیست.

درباره دیگر کنسول‌ها، نسخه‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ بازی ۱۲ درصد فروش آن را به خود اختصاص دادند و این رقم برای نسخه‌های فیزیکی ایکس باکس تنها ۶ درصد کل فروش بازی Crisis Core Final Fantasy VII Reunion را شامل می‌شود. البته نباید این نکته را فراموش کرد که در پلتفرم ایکس باکس در مقایسه با دیگر پلتفرم‌ها بیشتر فروش مبتنی‌بر نسخه دیجیتالی است.

بازی Crisis Core Final Fantasy VII Reunion هفته پیش برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده