نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷

انتشار تصویر و اطلاعات جدید از بازی بعدی سازنده Stardew Valley

به‌تازگی سازنده‌ی بازی Stardew Valley جزئیات و تصاویر تازه‌ای از بازی Haunted Chocolatier، جدیدترین پروژه‌ی خود را به اشتراک گذاشت.

به‌تازگی اریک بارون، خالق و سازنده‌ی بازی Stardew Valley، در حساب توییتر خود جزئیات و تصاویر جدیدی از بازی بعدی خود به نام Haunted Chocolatier را منتشر کرد که با استقبال بالای دنبال‌کنندگان وی همراه شد. درحالی‌که بارون در حال تلاش برای اتمام توسعه‌ی به‌روزرسانی بزرگ ۱.۵ بازی Stardew Valley روی پلتفرم موبایل است اما به نظر می‌رسد توسعه‌ی پروژه‌ی بعدی خود را نیز دنبال می‌کند. بارون در حساب توییتر خود، علاوه‌بر انتشار یک تصویر جدید از محیط بازی Haunted Chocolatier به سوالات برخی از دنبال‌کنندگان خود نیز پاسخ داد.

خالق Stardew Valley در ادامه توضیح داد: «پیشرفت بازی بسیار خوب است اما ساخت آن زمان زیادی می‌برد و من این پروژه را کاملاً از ابتدا می‌سازم». درحالی‌که بارون گفت در صورت لزوم برخی اطلاعات و داده‌های بازی Stardew Valley استفاده‌ی مجدد خواهند شد، اما تیم سازنده قصد دارد Haunted Chocolatier را در یک فرایند توسعه‌ی طولانی، بسازد و به نظر می‌رسد که آن‌ها هنوز در میانه‌ی راه قرار دارند؛ بنابراین بازیکنان باید مدت زمان بیشتری را برای دریافت اطلاعات جدید از این بازی منتظر بمانند.

یک شکلات فروشی در بازی Haunted Chocolatier

در ادامه اریک بارون در در مورد ارتباط این بازی جدید با Stardew Valley گفت: «این یک بازی جداگانه با هویت مستقل خواهد بود و نسخه‌ی دوم Stardew Valley نیست. بااین‌حال ممکن است برخی روایت‌های مشترک بین آن‌ها وجود داشته باشد. من دقیقاً مشخص نکرده‌ام که این دو بازی چه حد با هم ارتباط خواهند داشت».

طبق اطلاعاتی که قبلا منتشر شده است، Haunted Chocolatier یک بازی شبیه‌ساز با داستانی غنی است که در آن بازیکنان باید به اداره‌ی یک فروشگاه شکلات بپردازند. برای موفقیت در این حرفه، بازیکنان باید مواد اولیه‌ی مختلف را به‌دست آورند و انواع شکلات‌ها را تولید کنند. در این مسیر ممکن است روایت‌های داستانی مختلف به همراه پازل‌ها و دشمنان گوناگونی سر راه بازیکنان قرار گیرند. بازی Haunted Chocolatier نخستین بار در اکتبر ۲۰۲۱ معرفی شد اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. به‌گفته‌ی کارگردان این بازی، طرفداران باید برای دریافت اطلاعات بیشتر صبور باشند.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده