نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

فردا شاهد رونمایی از گیم پلی بازی Skull and Bones خواهیم بود

طبق اعلام رسمی یوبیسافت، این شرکت فردا شب از گیم‌پلی بازی Skull and Bones رونمایی می‌کند و جزییات بیشتری را در اختیار کاربرها قرار می‌دهد.

پس از شایعات و کش و قوس‌های فراوان مربوط‌به ساخت بازی Skull and Bones در یک بازه‌ی زمانی طولانی، یوبیسافت با پخش یک تیزر ویدیویی به‌طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد فردا شب از گیم این اثر رونمایی کند. گیم‌پلی بازی Skull and Bones در تاریخ ۷ ژوئیه سال جاری میلادی (۱۶ تیر) و در طی برگزاری اولین قسمت Ubisoft Forward Spotlight در ساعت ۲۲:۳۰ پخش خواهد شد. شما همراهان همیشگی زومجی می‌توانید در ادامه تیزر پخش‌شده توسط یوبیسافت را مشاهده کنید.

از آپارات دانلود کنید

همان‌طور که شما عزیزان در ویدیو بالا مشاهده کردید، ۱۵ دقیقه قبل از رونمایی از گیم‌پلی بازی، یوبیسافت در ساعت ۲۲:۱۵ یک پیش نمایش از این اثر را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است. اوایل تیر ماه سال جاری، تام هندرسون اینسایدر شناخته‌شده دنیای ویدیوگیم از احتمال رونمایی مجدد و اعلام تاریخ انتشار این اثر از جانب یوبیسافت در ماه ژوئیه خبر داده بود. بازی Skull and Bones در روزهای گذشته در سه کشور برزیل، کره جنوبی و آمریکا رده‌‌بندی سنی شد.

در روزهای گذشته، یک کاربر توییتر با نام ALumia_Italia و تام هندرسون در صحبت‌های خود به عرضه این اثر تاریخ هشتم نوامبر سال جاری میلادی (۱۷ آبان) اشاره کردند. ایتن گچ، نویسنده وبسایت Kotaku در طی گزارشی به این امر اشاره کرده بود که بازی Skull and Bones به‌دلیل وجود توافقنامه‌ای میان سازندگان و دولت کشور سنگاپور، در سال جاری منتشر خواهد شد.

شرکت Ubisoft مدتی قبل اعلام کرد که تا قبل پایان ماه مارچ سال ۲۰۲۳ میلادی این بازی را برای طرفداران عرضه خواهد کرد. تمام این ابهامات باتوجه‌به برنامه نمایش فردا یوبیسافت و اعلام احتمالی تاریخ عرضه نهایی اثر، رفع خواهد شد.

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده