نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۹

زمان برگزاری لایو استریم معرفی پروژه جدید سگا

شرکت سگا اعلام کرد که هفته آینده میزبان یک رویداد زنده با محوریت رونمایی از یک پروژه جدید خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی، زمان معرفی بازی جدید سگا مشخص شده است. برنامه‌ی زنده‌ی معرفی بازی جدید سگا در تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) رأس ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را ازطریق یوتیوب و توییتر تماشا کنند. سگا در توضیحات خود با اشاره به «احتمال حس دژاوو برای بینندگان این برنامه» هیرویوکی میازاکی، یوسوکه اوکوناری و میسوزو آراکی را به‌عنوان میزبانان برنامه معرفی کرد.

متأسفانه این تمام اطلاعاتی است که درحال حاضر از این برنامه در اختیار داریم. هیچ اشاره‌ای به محتوای این برنامه یا ماهیت پروژه جدید سگا نشده است، اما درحال حاضر می‌دانیم که پروژه‌های متعددی از جمله بازی جدید Yakuza توسط این شرکت در دست ساخت است.

معرفی رویداد جدید سگا برای پروژه

علاوه‌براین، شنیده‌ها از احتمال ساخت ریبوت بازی‌های Crazy Taxi و Jet Set Radio توسط SEGA حکایت دارند. البته باتوجه‌به اینکه این بازی‌ها هنوز در مراحل اولیه‌ی فرایند ساخت قرار دارند، بعید است که در این برنامه شاهد رونمایی از آن باشیم. درنهایت باید گفت که قبلاً اشاره‌ای به برنامه‌های این شرکت برای ساخت چند بازی ریمستر و ریمیک تا ماه مارس ۲۰۲۳ شده که می‌توان این موارد را نیز در نظر داشت.

در پایان شما هم می‌توانید پیش‌بینی‌های خود را از بازی جدید سگا با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده