// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹

احتمال رونمایی از بازی Sly Cooper 5 پلی استیشن در سپتامبر ۲۰۲۲

نیک بیکر در قسمت جدید پادکست XboxEra به بازی Sly Cooper جدید اشاره کرد و AccountNgt از احتمال معرفی آن در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ گفت.

سری بازی Sly Cooper را می‌توان یکی از مجموعه‌های جذاب و دوست‌داشتنی پلی استیشن دانست. بازی Sly Cooper: Thieves in Time در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و مدت‌ها است که طرفدارها انتظار بازگشت اسلای کوپر را می‌کشند. حالا گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که کاربرها را بیش‌ازپیش امیدوار به در دست ساخت بودن بازی Sly Cooper 5 می‌کند.

نیک بیکر در اکتبر سال ۲۰۲۱ ادعا کرد که بازی جدید Sly Cooper در دست توسعه است. حال او در جدیدترین قسمت از پادکست XboxEra بار دیگر به این موضوع اشاره کرده است. وی در این‌باره می‌گوید: «بسیاری از مردم من را در توییتر برای Sly Cooper تگ می‌کنند. من انتظار معرفی Sly Cooper در ماه ژوئن را ندارم. البته تا جایی که به من گفته شده است، [بازی Sly Cooper جدید] همچنان می‌تواند در سال ۲۰۲۲ معرفی شود. احتمالا در تاریخ دیگری [از سال ۲۰۲۲] و مثلا با پخش یک رویداد در ماه سپتامبر یا موردی مشابه به آن، شاهد این رونمایی خواهیم بود».

همچنین یکی دیگر از ایسایدرهای صنعت بازی به نام AccountNgt در توییتر، معرفی بازی جدید Sly Cooper در ماه سپتامبر را به‌نوعی تایید کرده است. وی در گذشته اعلام کرده بود که بازی جدید اسلای کوپر توسط سازنده اصلی آن (ساکر پانچ) در دست توسعه قرار ندارد و حال در پاسخ به توییت یک کاربر نوشت: «همان‌طور که در ماه مارس هم گفته بودم، به احتمال زیاد در ماه سپتامبر شاهد آن خواهیم بود».

AccountNgt در ماه مارس و در رابطه با یکی از شایعات گفته بود: «همین منبع چند هفته گذشته به من گفت که تا ماه سپتامبر رویداد بزرگی [برای پلی استیشن] برنامه‌ریزی نشده است». همچنین وی در بخش دیگری از این توییت به مورد جالب دیگری اشاره کرد: «این منبع همچنین فکر می‌کند که بازی Infamous جدید هم در سال جاری معرفی خواهد شد». با تمام این تفاسیر، باید منتظر اخبار رسمی حول نسخه جدید Sly Cooper بمانیم. مدتی قبل شایعاتی منتشر شدند که می‌گفتند شاید استودیو PixelOpus سونی با سابقه‌ی ساخت بازی Concrete Genie، اکنون مشغول تولید بازی اسلای کوپر جدید در همکاری با سونی پیکچرز انیمیشن باشد و از آنریل انجین 5 برای این کار استفاده کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اخبار بازی چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده