نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶

امکان تأخیر Forspoken در صورت عرضه Final Fantasy 16 در سال ۲۰۲۲

نیک بیکر ادعا می‌کند که درصورت انتشار بازی Final Fantasy 16 در سال ۲۰۲۲ طرفدارها باید انتظار تأخیر دیگری برای بازی Forspoken را داشته باشند.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی و بنابر اظهارات نیک بیکر از پادکست XboxEra، اگر شرکت اسکوئر انیکس تصمیم به عرضه‌ی بازی Final Fantasy 16 در سال جاری بگیرد، امکان تأخیر بازی Forspoken تا سال ۲۰۲۳ وجود دارد. بیکر در مقدمه‌ی قسمت ۱۱۰ پادکست XboxEra تحت عنوان Geeks Do It Better گفت که این گزارش کمی عجیب است؛ بنابراین به‌وضوح باید به دیده‌ی تردید به آن نگاه کرد. نیک بیکر اشاره کرد که طرفدار آثار نقش‌آفرینی ژاپنی نیست و اخبار فاینال فانتزی را دنبال نمی‌کند که همین موضوع عدم قطعیت او در مورد این شایعه را توضیح می‌دهد.

نیک بیکر در این‌باره اظهار داشت: «اگر شرکت اسکوئر انیکس بتواند Final Fantasy 16 را در سال جاری روانه‌ی بازار کند، اگر آن‌ها بر این باورند که قادر به انجام این کار هستند، ظاهرا بازی Forspoken دوباره با تأخیر مواجه خواهد شد. این اتفاق درصورت عرضه‌ی بازی فاینال فانتزی ۱۶ در سال ۲۰۲۲ رخ خواهد داد». بازی فوراسپوکن یک‌بار به تأخیر افتاد و اکنون برای انتشار در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.

زمان دقیق انتشار Final Fantasy 16 نیز تعیین نشده است، اما عرضه‌ی این بازی اکشن نقش‌آفرینی در سال ۲۰۲۲ دور از ذهن نخواهد بود. بازی Forspoken برای ۲۴ ماه در انحصار زمانی کنسولی PS5 است و یکی از اولین آثار شرکت Square Enix به‌حساب می‌آید که روی پلتفرم PC هم با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد. در آن سو می‌دانیم که فاینال فانتزی 16 به تهیه‌کنندگی نائوکی یوشیدا، یکی از انحصاری‌های بزرگ پلی استیشن 5 شرکت سونی به شمار می‌آید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده