نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۲

اشاره صداپیشه Deathloop به توسعه یک بازی تازه

صداپیشه‌ی بازی Deathloop با انتشار یک توئیت تازه به بازی جدیدی اشاره کرده است که می‌تواند دنباله‌ی دث‌لوپ باشد.

در میان تازه‌‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جیسون کلی، صداپیشه‌ی شخصیت کلت در بازی Deathloop به توسعه‌ی بازی جدیدی مرتبط با دث‌لوپ اشاره کرده است. او اخیرا با انتشار توئیت جدیدی از بازگشت به اتاق ضبط صدا خبر داد. هشتگ‌های مورد استفاده در این توئیت نشان می‌دهد که این صداپیشه دوباره نقش کلت را در بازی تازه ایفا می‌کند.

وقتی یکی از طرفدارها از جیسون کلی درباره‌ی عرضه‌ی یک بسته‌ی الحاقی برای Deathloop سؤال کرد، این صداپیشه در پاسخ گفت که واقعا نمی‌تواند جزئیات زیادی را به اشتراک بگذارد: «نه. این یک بازی تازه است. به‌خاطر قرارداد عدم افشا فقط همین را می‌توانم بگویم. بی‌صبرانه منتظر انتشار جزئیات بیشتر هستم». باعنایت‌به هشتگ‌های مورد استفاده در این توئیت به‌نظر می‌رسد که در آینده‌ی نه‌چندان دور شاهد معرفی بازی توسط استودیو آرکین باشیم.

بازی Deathloop اخیرا با انتشار به‌روزرسانی سوم سروصدای زیادی به پا کرد که درکنار حالت Photo Mode بیش از ۳۰ گزینه‌ی Accessibility تازه و پشتیبانی از قابلیت FSR 2.0 شرکت AMD در کامپیوتر را به ارمغان آورد. گزینه‌های دسترسی بازی بسیار جامع و دقیق هستند و امکان کاهش سرعت بازی در بخش تک‌نفره، تنظیم تعداد تکرارها و دسترسی به مجموعه‌ای از گزینه‌های HUD تازه را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورند.

بازی Deathloop سال گذشته در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5 قرار گرفت. این بازی توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰ را دریافت کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده