// شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵

پیشرفت مناسب پروسه ساخت بازی Yakuza جدید در استودیو RGG

استودیو بازی‌سازی Ryu Ga Gotoku شرکت Sega با تیم جدید خود مشغول کار روی بازی Yakuza جدید است. رئیس استودیو در رابطه با انجام شدن بسیاری از کارهای مربوط‌به نویسندگی اثر صحبت کرد.

با خروج توشیهیرو ناگوشی از سگا، ناگهان تیم سازنده‌ی سری بازی یاکوزا در استودیو Ryu Ga Gotoku تغییرات زیادی را تجربه کرد. اما تیم تازه از همان ابتدا با جدیت گفت که می‌خواهد بازی Yakuza جدید را به بهترین شکل ممکن تولید کند تا اثری لایق توجه به‌دست طرفدارها برسد. حالا ماسایوشی یوکویاما به‌عنوان رئیس استودیو RGG در رابطه با پیشرفت پروژه تا امروز صحبت کرده است.

او گفت که ساخت بازی جدید یاکوزا به خوبی جلو می‌رود و نویسندگان اکنون در حال نزدیک شدن به نقطه‌ی اوج داستان هستند. حتی کار صداگذاری بازی Yakuza جدید نیز آغاز شده است. یوکویاما تایید کرد که اطلاعات جدید در رابطه با این ویدیوگیم ژاپنی که هنوز نام رسمی آن را نمی‌دانیم، در سال جاری از راه می‌رسد. پس شاید تیم سازنده مشغول کسب آمادگی لازم برای رونمایی کامل از اثر خود در آینده‌ی نه‌چندان دور باشد.

بدون شک این گروه از بازی‌سازها می‌خواهند اثبات کنند که از پس گسترش مجموعه بدون نیاز به اعضای سابق تیم برمی‌آیند. در نتیجه باید صبر کرد و دید که پس از پخش اولین تریلر، مخاطب‌ها چه واکنشی به این بازی جدید نشان می‌دهند. در همین حین می‌دانیم که ناگوشی و افراد همراه‌شده با او در استودیو Nagoshi که به شرکت NetEase تعلق دارد، مشغول کار روی یک بازی AAA جدید است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده