// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۷

احتمال در دست ساخت بودن بازی Mad Max 2 استودیو Avalanche

بازی Mad Max در سال ۲۰۱۵ از سوی Avalanche Studios عرضه شد و حالا به نظر می‌رسد که پروژه‌ی تولید دنباله‌ی آن کلید خورده است.

یک فرد شناخته‌شده در توییتر با انتشار تصویر اعلام کرد که اعضای تیم بازی‌سازی Avalanche Studios او را برای حضور در بازی Mad Max 2 مورد اسکن سه‌بعدی قرار داده‌اند. وی که تصویر نشستن خود در مقابل تعداد زیادی از دوربین‌ها را به اشتراک گذاشت، گویا در مکس دیوانه ۲ نقش یک شخصیت شورشی را خواهد داشت. در این بین افرادی که قبلا ویدیوها و تصاویر مختلف از پشت صحنه‌ی ساخت بازی‌های ویدیویی روز را دیده‌اند، به سرعت با دیدن تصویر به یاد کارهای مشابه انجام‌شده برای قرارگیری مدل سه‌بعدی افراد واقعی در بازی‌های ویدیویی افتادند.

اکنون تقریبا ۹ روز از انتشار این توییت می‌گذرد؛ توییتی که دو آیدی صفحات رسمی استودیوهای Avalanche و بازی Mad Max را نیز در متن خود دارد. پس باتوجه‌به پوشش خبر توسط رسانه‌های مختلف، احتمالا آوالانچ تا این لحظه از وجود توییت آگاه شده است و اگر واقعا چنین اثری در کار نیست، سازندگان توانایی رد کردن ادعای این فرد را دارند.

تصویربرداری از یک فرد برای قرارگیری او در بازی جدید Avalanche Studios

البته که نه Avalanche Studios و نه شرکت ناشر بازی Mad Max سال ۲۰۱۵ یعنی برادران وارنر، هنوز اصلا به شکل رسمی در حال ساخت بودن بازی Mad Max 2 را تایید نکرده‌اند. در همین حین می‌دانیم که جرج میلر، کارگردان بزرگ سینما مشغول ساخت فیلم Furiosa با بازی آنیا تیلور-جوی شده است که مجموعه‌ی مکس دیوانه را گسترش می‌دهد.

Mad Max در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم PC، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد. این بازی جهان-باز مخاطب را به پسا-آخرالزمان حاضر در فیلم‌های مکس دیوانه برد و آسیب زدن ماشین‌ها به یکدیگر، نقشی قابل‌توجه در گیم‌پلی آن داشت. Avalanche Studios که نباید آن را با Avalanche Software (سازنده‌ی بازی Hogwarts Legacy) اشتباه گرفت، آثاری همچون سری بازی Just Cause و بازی Rage 2 را در کارنامه دارد. براساس اخبار بازی که اکنون چند ماه از انتشار آن‌ها می‌گذرد، به شکل رسمی می‌دانیم که Avalanche Studios در همکاری با ایکس باکس روی بازی Contraband کار می‌کند.

اگر بازی Mad Max را تجربه کرده‌اید، چه نظری درباره‌ی آن دارید؟ آیا از ساخت دنباله‌ی مکس دیوانه توسط Avalanche Studios استقبال می‌کنید؟


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده