// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵

لو رفتن ویدیویی از بخش ساخت کاراکتر بازی Elden Ring

به‌تازگی یک کاربر در توییتر به نام ER-SA ویدیویی از بخش ساخت کاراکتر بازی Elden Ring را پخش کرده است.

Elden Ring را می‌توان یکی از موردانتظارترین بازی‌های ۲۰۲۲ دانست که کمتر از دو ماه دیگر در اختیار کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. حال باوجود اینکه چند ماه از نتوورک تست بازی Elden Ring می‌گذرد، یکی از کاربران توییتر به نام ER-SA ویدیویی را پخش کرد که شخصی‌سازی کاراکتر در بازی Elden Ring را نشان می‌دهد.

در جریان ویدیوی پخش‌شده که ۶ دقیقه هم زمان دارد، کاربران به‌خوبی با شخصی‌سازی و نحوه ساخت کاراکتر بازی آشنا می‌شوند. اگر از کاربران بازی‌های قبلی فرام‌سافتور نظیر سری دارک سولز باشید، می‌دانید که شخصی‌سازی کاراکتر در آن بازی‌ها بسیار ساده بودند. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد الدن رینگ از این حیث تجربه بسیار کامل‌تری را ارائه می‌دهد و ازطرفی، از نظر بصری هم شاهد جزئیات خوبی هستیم.

جدا از تغییراتی مثل مدل مو، ریش یا رنگ آن‌ها، کاربران می‌توانند رنگ پوست خود را هم تغییر دهند. ازاین‌رو انتظار می‌رود شاهد ساخته شدن شخصیت‌های عجیب و غریب و بعضا بامزه‌ای از سوی گیمرها باشیم. شما می‌توانید ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. البته ظاهرا در این ویدیو نسخه‌ی نهایی سیستم شخصی‌سازی کاراکتر الدن رینگ را نمی‌بینیم. در نتیجه احتمالا نسخه‌ی نهایی بخش ساخت کاراکتر در بازی Elden Ring به مراتب بهتر به نظر می‌رسد. بازی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند ماه (۲۵ فوریه) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده