// شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵

شایعه: بازی مولتی پلیر Resident Evil Outrage کپکام کنسل شده است

یک اینسایدر گفت که پروژه‌ی ساخت بازی Resident Evil Outrage لغو شده است. اما شاید این بازی، آن Resident Evil شایعه‌شده برای کنسول سوییچ نباشد.

ظاهرا Resident Evil Outrage ساخته نخواهد شد. سری بازی Resident Evil یک مجموعه‌ی بسیار بادوام در صنعت ویدیوگیم به شمار می‌آید و امسال هم کپکام بازی Resident Evil Village و بازی Resident Evil 4 VR را تقدیم گیمرها کرد. ما می‌دانیم که پروژه‌های زیادی از این سری بازی در حال ساخت هستند. برای مثال هم‌اکنون براساس ادعای منابع مختلف، ریمیک بازی RE4 در حال توسعه است. حالا اطلاعات بیشتری در مورد یک بازی دیگر از کپکام به‌دست آمده است که خبر از کنسل شدن آن می‌دهد.

اوایل سال جاری میلادی، اطلاعات زیادی از شرکت کپکام به بیرون درز کردند و چند شایعه‌ی مختلف در رابطه با آن‌ها منتشر شدند. یکی از گزارش‌های غیررسمی خبر از پروژه‌ای در حال ساخت به نام Resident Evil Outrage می‌داد که معلوم نیست آیا نام نهایی آن همین بوده است یا نه. شایعات اولیه حاکی از آن بود که این بازی یک انحصاری زمانی برای کنسول نینتندو سوییچ است و ربکا چمبرز (Rebecca Chambers)، یک کاراکتر برجسته در Resident Evil اصلی و Resident Evil Zero را به‌عنوان شخصیت اصلی دارد.

بااین‌حال گزارش جدیدی از NateDrake، اینسایدر معروف نینتندو نشان می‌دهد که این بازی دیگر ساخته نخواهد شد. در انجمن Famiboards او به مردم گفت که بهتر است Resident Evil Outrage را فراموش کنند. در حقیقت اگر آن بازی همین حالا هم وجود داشته باشد، دیگر اصلا شبیه محصولی نیست که گزارش‌های قبلی می‌گفتند و کپکام آن را به‌شدت تغییر داده است. وی همچنین می‌گوید که گزارش‌های قبلی، اطلاعات درستی راجع به «بازی Resident Evil انحصاری نینتندو سوییچ» نداشتند. Resident Evil Outrage و Resident Evil انحصاری زمانی سوییچ از همان ابتدا پروژه‌های کاملا متفاوتی بوده‌اند. تازه NateDrake مطمئن نیست که «رزیدنت ایول نینتندو سوییچ» همچنان در حال ساخت باشد.

بازی Resident Evil Outrage هرگز به‌طور رسمی معرفی نشد و این امکان وجود دارد که ما هرگز حقیقت کامل را در مورد ماهیت این بازی ندانیم. بااین‌حال هم‌اکنون به نظر می‌رسد که این پروژه‌ی متمرکز روی مولتی‌پلیر، متوقف شد یا شدیدا نسبت به برنامه‌ریزی‌های قبلی دچار تغییر شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده