// شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۱

پخش ویدیو پشت صحنه ساخت Sifu با محوریت پیاده‌سازی کونگ فو در بازی

در ویدیو رسمی جدید پخش‌شده توسط سازندگان بازی Sifu، نحوه‌ی ضبط مبارزات و پیاده‌سازی سبک کونگ فو در گیم‌پلی را مشاهده می‌کنیم.

اگر منتظر تجربه‌ی بازی Sifu هستید، باید بدانید که یک ویدیو جدید و رسمی از پشت صحنه‌ی تولید آن پخش شده است؛ با تمرکز روی آوردن سبک کونگ فو به نبردهای تن به تن در این بازی ساخته‌شده در سبک مبارزه‌ای. سازندگان استفاده‌های فراوانی از تکنولوژی موشن کپچر کرده‌اند و در این ویدیو به توضیح نحوه‌ی ساخت بازی Sifu می‌پردازند.

سال ۲۰۲۲ میلادی با انتشار بازی‌های زیادی آغاز می‌شود. درحالی‌که خیلی از این بازی‌ها پرخرج و بسیار بزرگ هستند، در میان آن‌ها آثاری مستقل و بسیار جالب همچون بازی Sifu حضور دارند. داستان بازی Sifu زندگی یک کونگ فو کار را نشان می‌دهد که به‌دنبال انتقام از چند قاتل است؛ افرادی که اعضای خانواده‌ی او را کشتند. شخصیت اصلی هر بار که در بازی Sifu کشته شود، دوباره به زندگی باز می‌گردد. ولی سن او نیز بیشتر می‌شود. با افزایش سن، مشت‌های شخصیت اصلی قوی‌تر می‌شوند و در مقابل، آسیب‌پذیری او هم افزایش پیدا می‌کند.

دانلود از آپارات

در این ویدیو ۶ دقیقه‌ای، از تصمیمات تیم توسعه در انتخاب سبک کونگ فو برای مبارزات بازی می‌شنویم و مراحل موشن کپچرینگ را مشاهده می‌کنیم. یکی از اهداف استودیو سازنده در بازی Sifu دوری از مبارزات پر زرق‌وبرق و غیرواقعی بود. سازندگان می‌خواستند مبارزه به کونگ فو واقعی و بی‌رحمانه نزدیک‌تر باشد. به همین خاطر در این ویدیو می‌بینیم که با تکنولوژی Mocap، چگونه هنرپیشه‌ها در لباس‌های ضبط حرکت با یکدیگر می‌جنگند.

بازی Sifu توسط استودیو Sloclap توسعه پیدا کرده است و در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ (۳ اسفند) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی (ازطریق اپیک گیمز استور) عرضه می‌شود. اگر دوست داشتید، می‌توانید نظرات خود راجع به ویدیو را با زومجی و کاربرهای دیگر به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده