// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۸

انتشار نسخه رسمی بازی GTFO تا پایان سال جاری میلادی

استودیوی 10Chambers اعلام کرد تا پایان سال ۲۰۲۱ نسخه کامل و رسمی بازی GTFO که هم‌اکنون در حالت Early Access است، عرضه خواهد کرد.

تیم توسعه 10Chambers اعلام کرد که قصد دارد بازی GTFO را امسال از حالت Early Access خارج کند و قرار است همراه‌با نسخه 1.0 که نسخه کامل و رسمی بازی است، به‌روزرسانی‌های Rundown ادامه پیدا کند. در بازی GTFO بازیکن جزء گروهی از زندانیانی است که باید برای نجات جان خود در برقراری ارتباط، هماهنگ‌سازی و شمارش گلوله‌های خود مهارت داشته باشند. این گروه توسط موجودی با نام The Warden زندانی شده‌اند، در بازی GTFO مهمات کمیابند و در Complex (جایی که در آن زندانی شده‌اید) خطر‌های بسیاری در کمین هستند.

GTFO

10Chambers برای ارائه محتوای بازی GTFO سیستم جدیدی با نام Rundown معرفی کرده است. در بازی GTFO زندانیان مجبورند با همکاری وظایفی را که واردن برای آن‌ها تعیین کرده است، انجام دهند. با انتشار هر Rundown، مراحل جدید جایگزین مراحل قبلی می‌شوند و به‌این ترتیب با هر به‌روزرسانی بازیکنان می‌توانند تجربه تازه‌ای از بازی GTFO داشته باشند. تاکنون پنج Rundown منتشر شده است و با خارج شدن بازی GTFO از Early Access، ششمین Rundown عرضه می‌شود.

توسعه بازی GTFO از ۶ سال پیش آغاز شده و دو سال از این ۶ سال را در حالت Early Access سپری کرده است. بازی GTFO در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و با وجود مشکلاتی در Matchmaking و کافی نبودن محتوا، توانست امتیاز‌های خوبی را در استیم کسب کند. از آن زمان تا الان تیم توسعه اکثر مشکلات Matchmaking را برطرف کردند و با به‌روزرسانی‌های Rundown بازی GTFO محتوای بیشتری برای ارائه به بازیکنان دارد.

سیمون ویکلوند، کارگردان بخش داستانی و آهنگساز بازی GTFO درمورد خروج بازی از Early Access گفت: «در مدت Early Access، سرجمع ۵۰ مرحله در پنج Rundown منتشر کردیم و هرکدام از این مراحل چالش‌های سختی را برای بازیکنان ارائه می‌دادند. بسیاری تصور می‌کردند که سیستم Rundown طرحی اولیه است که در مرحله Early Access آن را استفاده می‌کنیم تا مکانیک‌ گیم‌پلی‌های مختلف را برای بازی GTFO امتحان کنیم، اما خوشحالم که بگویم به‌روزرسانی‌های Rundown در نسخه 1.0 بازی GTFO ادامه پیدا می‌کند.»

در نسخه 1.0 بازی GTFO محیط‌ها، ابزارهای برقراری ارتباط و سلاح‌های جدید به بازی اضافه می‌شوند علاوه‌براین، Matchmaking و رندر در بازی بهبود پیدا می‌کند و سیستم انیمیشن جدیدی نیز منتشر خواهد شد. همچنین تصاویری از نسخه 1.0 بازی GTFO منتشر شد.

اولف اندرسون، مدیر استودیوی 10Chambers نیز درمورد نسخه 1.0 بازی GTFO گفت: «با موفقیت نسخه Early Access بازی GTFO، توانستیم تیم توسعه را گسترش دهیم تا روی تمام قسمت‌های بازی تمرکز کنیم. بازی GTFO مرحله انتقال بسیار واضحی از early Access به 1.0 خواهد داشت. محتوای بیشتر و البته بهبود بخش‌هایی از Complex، بهبودهایی مانند رندر بهتر شیشه، دید سوم شخص جدید، چرخه برقراری ارتباط کاربردی‌تر و سلاح‌هایی که طبیعی‌تر حرکت می‌کنند. به‌نظر این‌ها موارد کوچکی هستند ولی وقتی همه آن‌ها را یک‌جا در نظر بگیریم، خیلی زیاد می‌شوند و باعث تجربه بهتری از بازی می‌شوند.»

رابین بیورکل، مدیر روابط عمومی 10Chambers گفت: «ما پیش از این اعلام کرده بودیم که قیمت بازی برای نسخه 1.0 افزایش پیدا می‌کند، به‌نظر ما پرداخت هزینه کمتر برای بازی‌ای که در مرحله Early Access قرار دارد کاری منطقی است. قیمت جدید ۴۰ دلار خواهد بود و به‌روزرسانی‌های Rundown در نسخه 1.0 ادامه خواهند داشت. افزایش قیمت در تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) اتفاق می‌افتد که چند هفته‌ای قبل از انتشار نسخه 1.0 است تا بتوانیم مسئولان را خوشحال نگه داریم. اگر می‌خواهید بازی GTFO را با تخفیف بخرید، منتظر آخرین فروش فوق‌العاده بازی قبل از افزایش قیمت باشید.»

درحال حاضر نسخه Early Access بازی GTFO را می‌توانید در استیم با قیمت ۳۵ دلار تا ۱ نوامبر (۱۰ آبان) خریداری کنید. بعد از آن قیمت بازی ۴۰ دلار می‌شود.

می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده